|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Er det bare jeg? Ang hotelloppholdJeg bor på hotell i forbindelse med jobben, og da jeg sjekket inn fikk jeg med en lapp hvor det står følgende;
Det tolker jeg da som at de ikke er innom rommet med mindre jeg ber om det. Men i dag så har noen vært her. Dog ikke gjort annet enn å tømme søpla for de to kvitteringene som lå der.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdNope, tenker ikke på det som sniking, mer bonus.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdSynes også at søppel og skitne kopper kan skiftes ut og hadde ikke tenkt over at de tok ut søpla, tror jeg.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdVille tenkt at de uansett tømmer søpla, og dessuten byttet de somregel håndklær som ligger på gulvet, men ikke de som henger på veggen, i alle fall det hotellet jeg pleier bo på den ene gangen i året jeg er på jobbreise.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotellopphold
Jeg og. Hadde jeg ikke forventet vasking av rommet, hadde jeg blitt litt barnslig glad om jeg kom tilbake på rommet og fant oppredd seng og tom søppelbøtte.
![]() |
#10 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdEnig med de andre. Å rydde søppel er da bare bra, det kunne jo vært mye eller noe som lukter. Jeg synes det er positivt at hoteller ikke vasker rom og skifter håndklær hver eneste dag, men ser ikke noe problem i at de er innom og sjekker likevel.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdSer ut som om det er bare deg
![]() |
#12 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdDe ønsker vel sikkert å følge litt med på rommene så de ikke lar noe ligge i dagevis som burde vært fikset. Vannlekasje, søppel som lukter osv.
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdJeg reagerer ikke. Jeg var egentlig litt grinete over det nye systemet, for jeg så for meg at de gjorde det bare for å spare penger og at servicen gikk ned. Men da jeg skjønte at det bare er vask som ikke blir gjort, og at håndklær byttes om nødvendig og søpla tas, så tenker jeg det er helt greit at de ikke vasker hver dag.
![]() |
#14 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdHvis man absolutt ikke ønsker at noen skal gå inn på hotellrommet, har de vel "do not disturb"-skilt man kan henge opp på døren. Ellers er jeg fornøyd med enhver form for rydding på hotellrommet mitt. Aller helst ville jeg hatt nytt glatt sengetøy og fluffy håndklær og alt vasket hver eneste dag, men jeg ber aldri om dette av hensyn til miljøet. Bruker jo også håndklær og sengetøy mange ganger hjemme. Men søppel og evt. matrester fra room service må bort! Sistnevnte ringer jeg ofte om å få hentet før jeg legger meg til å sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdJeg tror det bare var jeg som var litt grinete i går. De kunne ha vært redd opp senga nå de først var innom.
![]() |
#17 |
heimføing
|
![]() Sv: Er det bare jeg? Ang hotelloppholdBodde på et sånt hotell før jul. Bare at ryddedama var ikke så miljøvennlig, ho insisterte på å komme inn og hente ut håndkleet jeg såvidt hadde brukt og hengt på knaggen. Prøvde å si at det ikke trengtes, men ingen felles språk, brysk og meget myndig dame. Fant det enklest å la ho gjøre som ho ville. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|