|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Hvorfor ler vi når vi kiles?Ja, altså, når man kiles slik at det bare er forferdelig. Hvorfor klarer man ikke å la vær å le når det regelrett er vondt. Forklar disse refleksene, noen?
![]() |
#2 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor ler vi når vi kiles?Jeg kan ikke forklare, for jeg ler ikke. Derimot blir jeg sint og/eller gråter. :ekstremt kilen:
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor ler vi når vi kiles?
Men klarer du å la vær å le selv om du begynner å grine? Jeg har ikke sjans jeg altså, å la vær å le selv om jeg griner fordi at det er så jævlig.
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
Jeg hadde latterkick når jeg fikk vokset musa, men det er jo noe helt annet enn kiling.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Hvorfor ler vi når vi kiles?Jeg ler ikke. Jeg blir hysterisk, sint og får masse ukontrollerbare bevegelser som setter omgivelsene i fare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
Her har du meg også. Dvs, jeg ler først - sånn lettere panisk fordi jeg vet hvor det fører hen - før jeg altså blir farlig og slår. Men jeg kan fortsatt le likevel. Ler og griner og prøver å synliggjøre alvoret mellom hikstene. |
![]() |
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvorfor ler vi når vi kiles?DET har jeg også lurt på! Jeg ler meg ihjel selv om jeg samtidig begynner å grine eller har lyst å drepe personen som kiler meg, det er helt grusomt. Allikevel ler jeg. Why the hell? Det er jo uutholdelig, jeg er ekstremt kilen og det er virkelig ikke noe å le av men jeg klarer ikke å slutte? Argh!
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvorfor ler vi når vi kiles?Jupp. Ler og ler og ler, og har egentlig mest lyst til å drepe vedkommende.
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvorfor ler vi når vi kiles?Jeg er også alt for kilen.
![]() |
|
|