|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne, eller hvordan jeg skal fremlegge saken. Eller hve jeg vil med det.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??
Det er det jeg gjør i hvert fall, ellers blir det bare tull. Å si noe hadde jeg aldri giddet i hvert fall.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Jeg har også opplevd dette. Men jeg bryr meg ikke men later som om jeg ikke visste, og forteller det IKKE videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Det kommer jo litt an på om min kilde har fortalt en hemmelighet om seg selv, eller om noen andre. Og i alle tilfeller vil jeg spare de mest fortrolige samtalene til noen andre, som kan holde tett om det trengs.
![]() |
#5 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Jeg ville ha spurt den som fortalte hemmeligheten til meg i utgangspunktet:
![]() |
#6 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Jeg blir litt forsiktig med å fortelle mine hemmeligheter til en som forteller hemmeligheter til mange. Men om vedkommende ikke er "trofast" som venn med sine egne hemmeligheter, det tar jeg ikke så tungt.
![]() |
#7 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Tar personen mindre på alvor og lar det være med det. Om det ikke er noe det var innlysende at ville såre deg eller andre om det kom videre. Da ville jeg sagt noe.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Tenker at personen er tett som ei sil. Men jeg snakker ikke selv før jeg har fått lov til det. Hvis det er en hemmelighet det er naturlig å snakke om etterhvert, ville jeg spurt om det ikke er hemmelig lenger etter å ha hørt det fra flere andre.
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Kommer helt an på hva og hvem det gjelder. Noen hemmeligheter røper jeg ikke at jeg vet uansett hvor mange andre som vet det, andre kunne jeg funnet på å spørre om det ikke var en hemmelighet lengre. Men stort sett så hadde jeg nok bare tatt vedkommende mindre alvorlig, tror jeg?
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Om jeg sier at jeg vet eller ikke avhenger av forholdet til både "den opprinnelige hemmelige" og den som forteller videre.
![]() |
#11 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Hvis jeg får høre noe som i utgangspunkte skulle være en hemmelighet fra mange andre, så er det nok ikke så hemmelig som det var ment å være. Jeg ville nok ta den personens hemligheter litt mindre høytidelig, men selvsagt ikke delt noen av de. Kanskje vært tilbakeholden med hva jeg ville delt av mine hemligheter også.
![]() |
#12 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??Jeg hadde tatt personen mindre på alvor, men hadde nok ikke konfrontert vedkommende.
![]() |
#13 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre??En hemmelighet er ingen hemmelighet så fort svigermor har fått nyss i det.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?Jeg tenker at jeg iallefall ikke skal fortelle hemmeligheter til vedkommende - ut over det har jeg ikke gjort noe som helst.
![]() |
#15 |
stoffavhengig
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?Om jeg vil at folk skal vite noe, så har jeg etpar jeg kan fortelle det til, for da vet alle det innen kort tid.
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?Og enda bedre - hvis det annonseres på Facebook i koder. DA blir jeg ekstra imponert.
![]() |
#17 |
Sperret
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?Blir jeg fortalt at noe er hemmelig og at jeg skal holde tett, så gjør jeg det. Vedkommende som fortalte meg det har jo ikke dermed noen plikt til å ikke fortelle det til noen andre enn meg, og for alt jeg vet kan det jo være en av disse andre som har problemer med å holde munn når de skal. Jeg ser vel ikke helt problemet. Får jeg inntrykk av at en person er noe lempfeldig med plapring vil jeg ta hensyn til det i forhold til deling av mine egne private ting, men plages ikke av at andre har hørt samme "hemmelighet" som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ser fremover!
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?Ok, så da tenker jeg mitt og lar det bli med det, tror jeg.
![]() |
![]() |
#19 |
Ser fremover!
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?
Ser poenget ditt og mulig jeg ikke fikk frem mitt.
![]() |
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Når er ikke en hemmelighet hemmelig lengre?
Spiller ingen rolle. Hemligheten hadde blitt ved meg uansett.
![]() |
|
|