|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sarah Bernhardt - trøffelkremen vil ikke stivneOverskriften sier jo sitt. Jeg prøvde krem.no sin oppskrift og har nå en stk skvipete blanding av fløte og sjokolade. Prøvde å fryse den litt, men ingen suksess. Hva ellers kan jeg gjøre med denne blandingen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Sarah Bernhardt - trøffelkremen vil ikke stivneSkal den ikke piskes til krem? Har ikke lest denne oppskriften da - men jeg tror vanligvis den skal det? |
![]() |
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sarah Bernhardt - trøffelkremen vil ikke stivneDen skal piskes til krem, ja.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Sarah Bernhardt - trøffelkremen vil ikke stivneJeg vispet den ja, men kanskje ikke godt nok? Back to the kjøkkenbenk! |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Sarah Bernhardt - trøffelkremen vil ikke stivneJeg veit det fordi atte jeg gjorde ikke det i fjor nemlig. Jeg gjorde sånn som med suksessterte isteden - lot den småkoke til den tyknet og hadde i masse sjokolade og litt smør tror jeg det var. Den ble tykk nok den og altså - de ble veldig gode. Men i år skal jeg piske. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Sarah Bernhardt - trøffelkremen vil ikke stivne
|
![]() |
![]() |
#8 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sarah Bernhardt - trøffelkremen vil ikke stivneJeg lar den stå i kjleskap til dagen etter og da pisker jeg den. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|