|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!:(Jeg blandet to bunker, en med gamle giroer som skulle kastes og en annen - og nå har jeg brent opp regningene jeg skulle betale! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Oi da så utrolig kjedelig. Jeg hadde ringt de jeg husket og ventet på purringer på resten.
![]() |
#3 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Jeg ville også ringt rundt til de jeg husker og så ventet på purringen. Det er sikkert ikke så mange du ikke husker, sånn at det ikke blir så mye gebyr utav det for deg.
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Sier som gjengen - ring de du kommer på, så blir det i hvertfall ikke så mange purringer.
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Melder deg på luksusfellen på tv.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Jeg har en perm for hvert år med regninger. Dermed vet jeg hvilke regninger som forfaller. Har du regninger fra i fjor på samme tid? Eller så kan du se på kontoutskriftene dine og se hva som forfaller månedlig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Unnskyld men jeg må bare le litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Har sendt mail om SFO, strøm og et par andre jeg husker. Så får jeg vel bare vente på purringene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Kjipt, men det går bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!
Trodde det var sånt som skjedde hele tiden, jeg.
![]() |
#13 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!
Det er underbevisstheten som jobber. Da blir det mer til overs til julegaver.
![]() |
#14 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Egentlig så beundrer jeg deg. Jeg vil også brenne alle regningene i desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Viser tenner
|
Jeg høyner med hele året!
![]() |
#17 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneHar du vurdert efaktura? De brenner du ikke opp.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Live and let live
|
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe ... Kastet alle regningene jeg skulle betale i ovneÅ, nei, så ubehagelig.
![]() |
#19 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjorde nettopp en kjempetabbe...kastet alle regningene jeg skulle betale i ovnen!Er du gravid?
![]() |
|
|