|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Flere som er sent ute med pakkekalendre?21 er pakket inn, 51 to go. Jadda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?
![]() |
#4 |
TittelTøs
|
![]() |
#5 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Skal bare få hengt den opp i kveld, så er den ferdig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Alt ligger strødd rundt meg. Selve kalender-tingen som jeg ikke helt har funnet ut hvordan jeg skal montere og alle pakkene som selvsagt ikke er pakket inn ennå. Jaja, det er jo bare 48 stk, burde gå fort. :-/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg har ikke noe å henge gavene på kalenderen med, så ja. Ikke er jeg ferdigkjøpt heller. Av økonomiske hensyn får ungene annenhver dag i år, så det er iallfall ikke like mye gaver å kave med.
![]() |
#8 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Stiftepistol. Oppholder dem hvertfall en time hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Mine tre er heldigvis montert. Tok det nå i ettermiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Står på egne ben
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Nå alle ungene akkurat sovnet, så nå skal de siste 7 gavene pakkes inn, så skal 72 gaver henges trå rundt og henges opp på kalenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tilpasser tittel
|
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg er ikke helt ferdig. Har kun kjøpt noen foreløpig. Men så lenge jeg har til de første dagene så stresser jeg ikke. Jeg fyller på etterhvert.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg har pakket inn 8 av de 9 jeg har kjøpt, så er ikke helt ferdig nei. Jeg henger bare en og en på kalenderen, og storebror har en ide om at det er nissen som kommer med de gavene. Han er en smule bekymret hvordan nissen skal komme seg inn siden vi ikke har noen pipe her.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Isj - vi har lommekalender - så noen lommer forblir tomme noen dager (evt uker) til. *lat*
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg har fylt opp fem dager på hver, så jeg får gjøre resten i morgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
TittelTøs
|
Nå er jeg ferdig med å henge dem opp. Det var slitsomt, altså. Tok hele 5 minutter.
![]() |
#18 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg har kjøpt inn. :flink: Siden jeg ikke rakk å kjøpe gråpapir (skal ha gråpapir med rød sløyfe) før Forskeren skulle ut, så skal han for det første få kjøpe inn til meg, og for det andre hjelpe meg å pakke inn.
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg er sen med vilje med kalenderen til mannen. Han får en juleølkalender og jeg tar en uke av gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Mangler fire gaver, men resten er på plass på kalenderen og ungene var helt i hundre da de så det. Og så ble det litt krise da de oppdaget at julenissen hadde glemt fire gaver, så jeg måtte love å si i fra til nissen at han måtte huske de siste fire gavene også.
![]() |
|
|