Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Flere som er sent ute med pakkekalendre?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 20:37   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Flere som er sent ute med pakkekalendre?

21 er pakket inn, 51 to go. Jadda.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:38   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?

Minner meg om at jeg har noen å pakke inn selv.

Gammel 30-11-09, 20:39   #3
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

For en gangs skyld er jeg i rute med både kalendre og julekort.

Gammel 30-11-09, 20:40   #4
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Og; uff da.

Min mor har i god tradisjon pakket inn og sendt 48 pakker til jentene. Neste år blir det 72 pakker, siden Bolla også da må få en pakkekalender. Jeg er så snill og hyggelig og som lar henne gjøre det.

Gammel 30-11-09, 20:40   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal bare få hengt den opp i kveld, så er den ferdig.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:42   #6
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Alt ligger strødd rundt meg. Selve kalender-tingen som jeg ikke helt har funnet ut hvordan jeg skal montere og alle pakkene som selvsagt ikke er pakket inn ennå. Jaja, det er jo bare 48 stk, burde gå fort. :-/

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:46   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke noe å henge gavene på kalenderen med, så ja. Ikke er jeg ferdigkjøpt heller. Av økonomiske hensyn får ungene annenhver dag i år, så det er iallfall ikke like mye gaver å kave med.

Gammel 30-11-09, 20:46   #8
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har ikke noe å henge gavene på kalenderen med, så ja. Ikke er jeg ferdigkjøpt heller. Av økonomiske hensyn får ungene annenhver dag i år, så det er iallfall ikke like mye gaver å kave med.

Stiftepistol. Oppholder dem hvertfall en time hver gang.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:47   #9
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine tre er heldigvis montert. Tok det nå i ettermiddag.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:48   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå alle ungene akkurat sovnet, så nå skal de siste 7 gavene pakkes inn, så skal 72 gaver henges trå rundt og henges opp på kalenderen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:51   #11
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Satt hele lørdagen da jeg hadde barnefri.

Hengte de opp i dag tidlig, mens de var på skolen, så når de kom hjem var det store øyne!

Gammel 30-11-09, 20:55   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke helt ferdig. Har kun kjøpt noen foreløpig. Men så lenge jeg har til de første dagene så stresser jeg ikke. Jeg fyller på etterhvert.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:03   #13
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg har pakket inn 8 av de 9 jeg har kjøpt, så er ikke helt ferdig nei. Jeg henger bare en og en på kalenderen, og storebror har en ide om at det er nissen som kommer med de gavene. Han er en smule bekymret hvordan nissen skal komme seg inn siden vi ikke har noen pipe her.

Gammel 30-11-09, 21:04   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isj - vi har lommekalender - så noen lommer forblir tomme noen dager (evt uker) til. *lat*
Jeg pakker forøvrig inn alt i aluminiumsfolie...lettvint.

Gammel 30-11-09, 21:06   #15
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har 24 igjen... Neste år blir det 48...

Gammel 30-11-09, 21:07   #16
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Jeg har fylt opp fem dager på hver, så jeg får gjøre resten i morgen

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:12   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Og; uff da.

Min mor har i god tradisjon pakket inn og sendt 48 pakker til jentene. Neste år blir det 72 pakker, siden Bolla også da må få en pakkekalender. Jeg er så snill og hyggelig og som lar henne gjøre det.

Nå er jeg ferdig med å henge dem opp. Det var slitsomt, altså. Tok hele 5 minutter.

Gammel 30-11-09, 21:12   #18
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt inn. :flink: Siden jeg ikke rakk å kjøpe gråpapir (skal ha gråpapir med rød sløyfe) før Forskeren skulle ut, så skal han for det første få kjøpe inn til meg, og for det andre hjelpe meg å pakke inn.

Gammel 30-11-09, 21:14   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sen med vilje med kalenderen til mannen. Han får en juleølkalender og jeg tar en uke av gangen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:16   #20
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mangler fire gaver, men resten er på plass på kalenderen og ungene var helt i hundre da de så det. Og så ble det litt krise da de oppdaget at julenissen hadde glemt fire gaver, så jeg måtte love å si i fra til nissen at han måtte huske de siste fire gavene også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:15.