Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hjelp til å bestille Wii, please!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 10:18   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Hjelp til å bestille Wii, please!

Jeg hadde satt veldig stor pris på om noen kan hjelpe meg litt med hva jeg trenger av tillegg for det formålet vi kommer til å bruke wii til.

Vi er to stk som ønsker å spille "mot hverandre". Jeg tenker det blir Mario spill i all hovedsak i første runde. Men hva slags tilbehør trenger jeg da? Mario bilspill - ratt?

En av grunnene til innkjøpet er også for meg å trene. Det ser ut til at sports kommer med alle pakkene man kjøper. Men jeg får kjøpe noe i tillegg til dette. Men hva slags tilbehør trengs til trening?

Jeg har tenkt å bestille denne pakken:
http://www.pixmania.com/spill-sort-w...172_jvart.html

Hadde satt veldig stor pris på kommentarer og tips til hva jeg burde betstille i tillegg til det som kommer med i pakken

Gammel 01-12-09, 10:19   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp til å bestille wii please!

Jeg slenger meg på, jeg. Har kjøpt Wii på tilbud som julegave til eldstebarna, men kun Sports er vel kjedelig å gi bort?

Gammel 01-12-09, 10:21   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil anbefale Active fremfor Wii Fit hvertfall. Active er sinnssykt bra. Du trenger ikke fotbrett, men du kan bruke det om du vil.
Og ratt til Mario Kart, det har vi og det er MYE i bruk.

Gammel 01-12-09, 10:24   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Før du bestiller fra pixmanina:

Jeg vet ikke om det fremdeles stemmer, men for halvannet år siden sjekket jeg ut div steder da jeg skulle kjøpe meg ny telefon. Jeg ble da sterkt frarådet pixmania da de opererer fra Frankrike. Det var dermed tungvint og styrete å få fikset feil i garantiperioder blant annet og dette ga dem dårlige kritikker.

Men - det kan hende det ikke er sånn mer nå.

Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:24   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er forskjellen på Fit og Active, da?

Gammel 01-12-09, 10:24   #6
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg slenger meg på, jeg. Har kjøpt Wii på tilbud som julegave til eldstebarna, men kun Sports er vel kjedelig å gi bort?

Kan jeg spørre hvor det var på tilbud? Jeg synes det virker som de fleste opererer med fixed price på wii (stort sett!)

Gammel 01-12-09, 10:25   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her står det endel om Wii Fit kontra Active:

http://foreldreportalen.no/forum/sho...ghlight=active

Gammel 01-12-09, 10:25   #8
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Før du bestiller fra pixmanina:

Jeg vet ikke om det fremdeles stemmer, men for halvannet år siden sjekket jeg ut div steder da jeg skulle kjøpe meg ny telefon. Jeg ble da sterkt frarådet pixmania da de opererer fra Frankrike. Det var dermed tungvint og styrete å få fikset feil i garantiperioder blant annet og dette ga dem dårlige kritikker.

Men - det kan hende det ikke er sånn mer nå.

oj, takk for nyttig info, må sjekkes.

Gammel 01-12-09, 10:26   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Åpningstilbud på Lefdal. Betalte 1100 kr for konsoll og Sports.

Gammel 01-12-09, 10:29   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Oj det var skikkelig bra tilbud Blondie

Gammel 01-12-09, 10:29   #11
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg prøvde å bestille en Dsi fra Pixmania i sommer, og de forlangte en strømregning som bevis på at jeg er den jeg er. Og jeg som har strøm inkludert i leien... fikk altså ikke bestilt derifra enda de først trakk pengene fra Visaen. Var mye frem og tilbake og rotete opplegg.

Gammel 01-12-09, 10:44   #12
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til å bestille Wii, please!

Lisa: Du trenger handle en Wii (Wii Sports følger med)
Mario Kart (Ratt følger med)
Ekstra ratt
Ekstra Wii-mote (her kan du kjøpe pakken hvor Wii Play følger med)

Med dette utstyret er dere sikret en god jul Resten kan man kjøpe senere.

Gammel 01-12-09, 10:46   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Clas ohlsson har forresten sånne håndkontrolldingser til ikke så aller verst pris. Husk å ikke fortvile når det ser ut som de ikke virker med det samme - de virker. Man må bare lese bruksanvisningen for å connecte dem.

Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 10:49   #14
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Elkjøp på nett har Wii på tilbud til 1849,-
Langt enklere å kjøpe der med tanke på garanti.

Gammel 01-12-09, 10:49   #15
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

Fantastiske FP

Gammel 01-12-09, 11:27   #16
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøpte på OBS i forrige til 1690,-

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:01   #17
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Kan jeg spørre hvor det var på tilbud? Jeg synes det virker som de fleste opererer med fixed price på wii (stort sett!)

De hadde iallefall på tilbud på OBS i her i distriktet (Stavanger) i forrige uke til 1690,-

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.