Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har bestilt fotoprodukter fra iPhoto (mac)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-09, 09:58   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har bestilt fotoprodukter fra iPhoto (mac)?

Jeg syns julekortene der var så fine, og så var det jo så lettvint å lage dem til!

Kanskje kalendere også?

Noen erfaringer med kvalitet og leveringstid?

Gammel 01-12-09, 10:21   #2
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen som har bestilt fotoprodukter fra iPhoto (mac)?

Har nettopp bestilt kalender. Den var dyr, håper den er verdt det.

Bestilte fotobok i forfjor og den ble veldig bra!

Gammel 01-12-09, 10:52   #3
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Nå kom nettopp en UPS-mann inn her med kalenderen, og den ser knallfin ut!

Gammel 01-12-09, 11:35   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for svar! Hvor mange dager tok det?

Gammel 01-12-09, 11:40   #5
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Standard

Det gikk lynraskt, gitt. Bestilte lørdag ettermiddag.

Gammel 01-12-09, 14:34   #6
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bestilte takkekortene fra Pjokkens navnfest derfra. Ble veldig fine.

Gammel 01-12-09, 14:42   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bestilte kalendere og bøker i fjor og var super-fornøyd! Helt nydelige, rett og slett.

I år har jeg tatt sjansen på å bestille julekort derfra, venter dem i posten denne uka - men jeg vet ikke noe om papirkvaliteten, så jeg er veldig spent. De leverer kjappere og kjappere når det nærmer seg jul, jeg fikk en mann på døra i desember i fjor. Det eneste jeg ikke finner ut av, er hvordan man bestiller flere ulike produkter samtidig. Det ble nemlig litt pinlig da den samme mannen måtte komme på døra tre ganger i løpet av ei uke Så hvis noen har tips, tar jeg gjerne imot

Gammel 01-12-09, 14:59   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Har nettopp bestilt kalender. Den var dyr, håper den er verdt det.

Hæ? Synes du den er dyr? Den er jo billigere enn Foto Knudsen og disse andre jo?

Jeg elsker kalenderne derfra. De blir knallfine, og store fine bilder! Vi bestiller det til besteforeldre og oldeforeldre hvert år. I fjor var jeg lei av å være misunnelig på mottakerne, så da laget jeg en til oss selv også som jeg har kost meg med et helt år nå, så det skal jeg gjøre i år også.

Gammel 01-12-09, 15:03   #9
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hæ? Synes du den er dyr? Den er jo billigere enn Foto Knudsen og disse andre jo?

Jeg elsker kalenderne derfra. De blir knallfine, og store fine bilder! Vi bestiller det til besteforeldre og oldeforeldre hvert år. I fjor var jeg lei av å være misunnelig på mottakerne, så da laget jeg en til oss selv også som jeg har kost meg med et helt år nå, så det skal jeg gjøre i år også.

Trykka jeg på en feil knapp noe sted, kanskje? Min kostet 236,- alt inkludert. Fotoknudsen sin, som jeg kjøpte i fjor, kostet i overkant av 100,-, såvidt jeg husker (ekskl porto, da).

Gammel 01-12-09, 15:19   #10
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Trykka jeg på en feil knapp noe sted, kanskje? Min kostet 236,- alt inkludert. Fotoknudsen sin, som jeg kjøpte i fjor, kostet i overkant av 100,-, såvidt jeg husker (ekskl porto, da).

Den er jo større enn Fotoknudsen sin største som koster 300 kr jo. 236 kr hos iPhoto, det er med porto også, er det ikke? :har ikke bestillt i år enda:

Sist redigert av DM : 01-12-09 kl 15:25.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 15:24   #11
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Standard

Jepp, porto og moms inkludert.

Mulig du har rett ang str, jeg husker ikke om våre fra i fjor var mindre.

Gammel 01-12-09, 15:28   #12
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt fotobøker fra apple i mange år. Synes de er superfine og skikkelige. De koster litt, men det er ok så lenge de ser så bra ut.

Gammel 01-12-09, 15:29   #13
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har forresten ikke begynt å lage årets julepresangfotobøker ennå, og tror jeg har litt dårlig tid. Jeg synes å huske at de bør sendes ikke noe særlig senere enn ca. 12 desember.

Gammel 01-12-09, 15:31   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Takk for tips!

Jeg skjønner ikke at jeg ikke har brukt det før, enda mosol har tipset meg om det og all tingen. Det er jo helt genialt enkelt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:37.