Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tykke ullstrømper/tights?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-09, 22:23   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tykke ullstrømper/tights?

Jeg har noen par Pierre Robert ullstrømper som jeg er veldig fornøyd med, men jeg skulle så gjerne hatt ulltights eller strømper som er litt tykkere. Finnes dette noe sted?
Jeg tenker på at de må være såpass tykke at de har samme bruksområde som vanlig bomullstights.

Det hadde vært en bonus om slikt fantes på nett...

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:28   #2
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tykke ullstrømper/tighs?

Jeg mener jeg så mye forskjellig av slikt på Cubus.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:43   #3
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Janus har ull-longs som fint kan brukes som tights!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 08:13   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker Janus ullongs med Pierre Roberts mønstrede ullstrømpebukser over.

Gammel 01-12-09, 17:26   #5
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det var smart!

Noe av poenget er at det må se litt tykkere og mer tightsaktig ut enn rene longs, men med dobbelt lag blir det jo som tykke tights!

Gammel 02-12-09, 14:36   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg også!
Eller event ullstr.bukse med annen fin str.bukse over. Det aller meste går og varmen består, bare det er ull innerst...

Gammel 02-12-09, 15:20   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tykke ullstrømper/tights?

Jeg er ikke så veldig fornøyd med Pierre Robert sine ulle strømpebukser. Jeg synes det går hull på dem så fort. Jeg har litt polstring i kraft av meg selv, så jeg trenger bare en enkel ullstrømpebukse, men har ikke kommet på noe godt alternativ til PR.

Ullongs fra Janus får jeg teste ut. Ungene bruker det, men jeg har ikke tenkt på at det kan fungere for meg også. Men særlig stilig er det vel ikke. Tanken er at jeg skal bruke det på jobb.

Gammel 02-12-09, 16:29   #8
Guava

Guava sin avatar

Standard

Jeg er ganske fornøyd med PR-ullongsene, men de er ikke voldsomt slitesterke.
Grunnen til at jeg ønsket meg noe tykkere er at jeg har en tunika/kjole som er temmeli kort og jeg synes PR-ullongsene er litt for gjennomsiktige og strømpebukseaktige til at jeg vil føle det komfortabelt å gå med dem og tunikaen alene. Med dobbelt lag eller en tykk ulltights vil det føles mer komfortabelt å bruke den.

Gammel 02-12-09, 16:44   #9
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bare en vanlig leggings med ullstrømper over jeg. Blir jo bare dobbelt opp til kneet da, men jeg kan ikke si jeg fryser.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 23:07   #10
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg bruker bare en vanlig leggings med ullstrømper over jeg. Blir jo bare dobbelt opp til kneet da, men jeg kan ikke si jeg fryser.

Det er mer at det er gjennomsiktig enn frysingen som er hovedproblem for meg. Det meste av ulltights og longs er mer "strømper" enn "buksetights". Det jeg ønsker meg er noe som kan brukes som "buksetights" slik at tunikaer egner seg over.

Gammel 05-12-09, 22:18   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er mer at det er gjennomsiktig enn frysingen som er hovedproblem for meg. Det meste av ulltights og longs er mer "strømper" enn "buksetights". Det jeg ønsker meg er noe som kan brukes som "buksetights" slik at tunikaer egner seg over.

Mange butikker har jo "bukse-tights" nå? har iallefall sett på cubus og kaphal som er i tykkere stoff, bla i jeans-stoff.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:34.