|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Kunstig juletre eller ikke juletre?Etter en del år med sår hals og hoste i jula, har jeg bestemt meg for å ikke kjøpe juletre i år. Vi skal ikke være hjemme julaften, men har alltid hatt juletre likevel. Spørsmålet er om vi bør skaffe oss et kunstig et, eller om det er så nedtur at vi like gjerne kan kutte ut enhver form for tre.
![]() |
#2 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vi har falskt juletre, og er veldig fornøyde med det. Tror vårt er kjøpt på Europris eller noe.
![]() |
![]() |
#3 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vi har også ekte plasttre og synes det er veldig greit.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vi har kunstig og er kjempefornøyd med det. Kjøpt på Clasern.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Tror jeg hadde gått for plasttre, men hadde kikket litt rundt for å finne et fint et. Tror det er mange fine å finne nå for tiden altså.
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vi bytta ut vårt mindre pene kunsttre mot et større og fyldigere kunsttre fra Clas Ohlson. Veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vi gikk over til kunstig tre fra edelgran for et par år siden. Jeg er veldig fornøyd. Kjøpte et som koster ca 1200,- på plantasjen
![]() |
#8 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vi har et nydelig kunstig et fra Clas Ohlson. Det er svart med sølvglitter. Rock'n'roll.
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vi har et kunstig juletre,da mannen er allergisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Jeg hadde gått for kvister/ grener av et eller annet slag jeg tålte hvis det var meg. Nakne grener i sand er kjempefint, og ellers er både sedertre og sånne bartrær med små kontoer fint. Lerk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?
Med lys? Visste ikke at det fantes. Vi demonterer vårt i tre deler etter jula, så lys fast på det hadde vært tungvindt. Vi pynter det ellers som vanlig, og setter på vanlige juletrelys. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?
Det er mulig jeg misforsto informasjonen på nettsiden jeg akkurat var inne på. Det beste er jo i grunnen om det kan pyntes som vanlig.
![]() |
#15 |
Pauset
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Vårt er ca slik. Det er mye fyldigere og mer ruvende/ tettere enn en del andre tre. Sist redigert av Dronningen : 06-12-12 kl 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Jeg var med min venninne for å kjøpe kunstig tre forrige uke, og hun endte opp med ett til 999,- fra Living. Dette var med lys.
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Er ikke utsagn som "det så helt ekte ut" omtrent det samme som når vegetarianere påstår at soyakjøttet, eller hva de nå spiser, "smaker akkurat som kjøtt og ingen kjenner forskjellen!"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Kunstig juletre eller ikke juletre?Jeg er skeptisk, men må innrømme at jeg har sett et par plastrær som var greie. Mannen er veldig skeptisk. Det er han som mener at vi like godt kan kutte ut hele treet.
![]() |
|
|