Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klokker til barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-09, 11:34   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Klokker til barn

Jeg var litt usikker på hvor denne skulle legges, derfor la jeg den her.

Skulle så gjerne funnet ei klokke til datteren min på 11 år.
Den må gjerne være litt "bling", a`la klokken under:

Det må være en ordentlig klokke, i skikkelig kvalitet.

Noen tips? Jeg finner bare barnslige og sportslige barneklokker.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 15:52   #2
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klokker til barn

Jeg kjenner en drøss med jenter som elsker min røde klokke med "diamanter" og bred rem. Den ble kjøpt på Vero Moda hvis jeg ikke husker feil. Har hatt den i tre år og den er like fin ennå.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 16:08   #3
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Swatch? de har mange fine kule klokker.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 18:58   #4
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Mango. Jeg kjøpte en til min 13-åring i forrige uke, som hun skal få til jul. Der var det både bling, og kul hvit "plastleddreim", som visstnok ifølge ekspeditøren var schjempekult..... (pris sånn fra 7-800 og oppover)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 19:42   #5
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Mango ja. Det kan være noe.

Jenta mi er ganske spinkel, men med reim med regulering burde vel det gå bra.

Gammel 07-12-09, 20:05   #6
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg mener Swatch sinne er mye finere, skikkelig kvalitet og prisene er sammen som Mango.

Gammel 07-12-09, 20:50   #7
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

jeg mener Swatch sinne er mye finere, skikkelig kvalitet og prisene er sammen som Mango.

Det skal jeg ikke krangle på, jeg fant første og beste butikken som hadde en noenlunde ok utvalg til kresne jenter, og slo til. Har ikke sett swatch-klokkene på en stund, faktisk. Har de noe fint til damer? Trenger ny klokke selv, men ikke av typen kjempedyr...

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 21:00   #8
Nå også i farger

Standard

Swatch skal sjekkes ut. Har de klokker til barn også?

Gammel 07-12-09, 21:16   #9
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

jeg var fan av swatch da jeg var 15... og i år fant jeg en lekker swatch på flyplassen i Amsterdam og har fått mange komplimenter ,, de har barneklokker men også noen finere akkurat passelig til en Lille Señorita

Gammel 07-12-09, 22:05   #10
Nå også i farger

Standard

Disse var faktisk litt kule, selv om de overhodet ikke var sånn jeg så for meg hun skulle få.

Noen som vet om det er mulig å regulere remmen på disse hos en urmaker?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.