Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Forslag til nytt underforum

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-09, 18:21   #1
Albertine
Passiv

Standard

Forslag til nytt underforum

"Vi som er hekta på eBay. Her kan vi tipse om interessante auksjoner, dele lure og skitne triks og etterhvert utveksle telefonnummer til psykologer som spesialiserer seg på avhengighet."

Anyone?

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:25   #2
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Forslag til nytt underforum

Jeg har i dag vunnet auksjoner på følgende gjenstander:
- Orange County Chopper-slips ($8)
- Voyager Star Trek-klokke ($0,99)
- Star Trek TNG Season 7 ($20)
- Disney Pirates of the Carribean-kjole (auksjonen avsluttes om 40 min.)

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:26   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ett trykk og du er hekta

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:28   #4
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt Twilight kalender til niesen min i dag. Hun skal få den til jul sammen med Bella-votter.

To andre julegaver er anskaffet på samme måte - Desigual-kjole til niåringen og Metallica hoodie til trettenåringen.

Dette er jo utrolig praktisk - man slipper å stresse i butikker.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:31   #5
Albertine
Passiv

Standard

Jeg synes det er kjempepraktisk jeg også, skulle bare ønske at jeg hadde begynt litt tidligere. Nå tør jeg ikke bestille julegaver, det er jo bare en måned igjen til jul. (Første tingen jeg bestilte ble sendt den 3. november og den har ennå ikke kommet frem.)

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:33   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det spørs jo hvor du kjøper fra. Jeg holder meg som regel til Europa, helst UK.

Er det Barbie-kjolene som tar tid?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
Gammel 22-11-09, 18:35   #7
Albertine
Passiv

Standard

Nei, det er I.D-sminken min, faktisk. Bestilte to foundations samtidig, den ene kom etter en uke og den andre lar vente på seg. Pluss at det er et par andre småting som skulle vært med i en kalender. Men, pytt. Ingen krise ennå.

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:59   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye betalte du for ID da? Er det billigere enn på noen av nettstedene feks? Mener jeg betalte 19 dollar for 9g pudder.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:10   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva gjør man når man har kjøpt noe, betalt noe, og sender ikke sender?

Jeg kjøpte et stykke tøy av en selger. Først har jeg forsøkt å kontakte henne i en evighet for å få vite hva hun skal ha i porto for å sende til Norge. Jeg har forsøkt både via e-post og via en eller annen måte jeg ikke helt klarer forklare.

Ikke noe svar.

Så tenkte jeg pokker heller, og betalte det samme som jeg betalte en annen selger, for samme lengde stoff. Dette er ei uke siden, og selger har ennå ikke sendt meg noe som helst, og svarer ikke på henvendelser.

Hva gjør man da?

Det er ingen stor sum i det heletatt, ikke noe jeg ikke har råd til å tape, men det er fanden så surt, og det har gått prinsipp i det for min del.

Gammel 22-11-09, 19:31   #10
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Inagh, det er mulig å klage til Paypal hvis du betalte gjennom dem. Men jeg har aldri gjort det selv, så jeg vet ikke hvordan det fungerer.

Gammel 22-11-09, 19:34   #11
Albertine
Passiv

Standard

19 dollar for 9 gram ja. Hvor kjøpte du hen?

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:36   #12
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har akkurat klaget til PayPal pga samme problem. PayPal har gitt beskjed om at de vil dekke beløpet.

Gammel 22-11-09, 19:37   #13
Albertine
Passiv

Standard

Og nå får jeg ikke kontakt med serveren til eBay! Hva om noen snapper Star Trek Alternate Reality foran nesa mi?

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 19:39   #14
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Da kan jeg tipse deg om denne siden:

http://www.auctionstealer.com/home.cfm

Legg inn maksbudet ditt her, så byr de for deg 20 sekunder før auksjonen slutter.

Gammel 22-11-09, 19:43   #15
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Men hva gjør man når man har kjøpt noe, betalt noe, og sender ikke sender?

Jeg kjøpte et stykke tøy av en selger. Først har jeg forsøkt å kontakte henne i en evighet for å få vite hva hun skal ha i porto for å sende til Norge. Jeg har forsøkt både via e-post og via en eller annen måte jeg ikke helt klarer forklare.

Ikke noe svar.

Så tenkte jeg pokker heller, og betalte det samme som jeg betalte en annen selger, for samme lengde stoff. Dette er ei uke siden, og selger har ennå ikke sendt meg noe som helst, og svarer ikke på henvendelser.

Hva gjør man da?

Det er ingen stor sum i det heletatt, ikke noe jeg ikke har råd til å tape, men det er fanden så surt, og det har gått prinsipp i det for min del.

Jeg har fått igjen fra Paypal i tilfeller som dette tidligere.

Er blitt skepitisk til ebayshopping etter at jeg fikk falske klær sist jeg handlet. Paypal ga meg pengene igjen etter litt styr, men ebay lar selgeren fortsette å selge.

Gammel 22-11-09, 20:16   #16
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kommer ikke inn på sidene. Har noen andre problemer med de sidene?

Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 20:17   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ikke kjøpt noe hele mnd, men fikk 8 pakker i oktober da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 20:18   #18
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen er på e-bay nå. :bombe:

Gammel 22-11-09, 20:18   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Hmm, et slikt underforum må jp være direkte FARLIG for dem av oss som enda ikke har begitt seg ut på ebay....

Gammel 22-11-09, 20:19   #20
allium
Bare sær

allium sin avatar

Standard

Jeg kommer ikke inn på ebay nå.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.