Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva har du i taket?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hva har du i taket?
Grøt 0 0%
Saus 0 0%
Annen mat 6 7,23%
Speil 1 1,20%
Lamper 54 65,06%
Takvifte 7 8,43%
Feil farge 7 8,43%
Stukkatur 1 1,20%
Pynteborder 1 1,20%
Annet 33 39,76%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-09, 15:46   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva har du i taket?

I lys av at jeg nettopp har fjernet flere måneder gamle sauseflekker fra taket i stua, lurer jeg på hva dere andre kan vise til av takdekorasjon.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 15:48   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har du i taket?

Nettopp fjernet min dekorasjon, kvaeflekker fra et par år tilbake.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 15:49   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kvae?! Forklar!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 15:52   #4
Libra

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ikke mer spennende enn at det blir litt flekker i taket etter juletreet. Gubben kjøper alltid et tre som er betydelig høyere enn takhøyden på stua - og i jobben med å få justert høyden så blir det et og annet spor i taket. Altså kvae fra juletreet. Det pinlige er jo at det har blitt værende der i noen år før jeg gikk løs på flekkene. Jeg har forresten dekorasjon nå også - for akkurat der hvor kvaflekkene var har jeg jo vasket og gnukket mer enn på resten av taket, så der er det skikkelig ordentlig hvitt, mens resten av taket er normalhvitt.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 15:57   #5
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte Annet. En hel haug med spotter og noen ballonger er det som er synlig i taket akkurat nå.

Gammel 06-12-09, 15:59   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Kvae rester i taket her også- og de er ikke vasket bort. Det er tredje julen de er her.

Også har jeg lamper, men det er ikke flervalgspoll.

Gammel 06-12-09, 16:00   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lamper og et par pæremosflekker fra 4,5 år tilbake.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 16:22   #8
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Annet.

En ring etter heisen til den gamle damen som bodde her før. To, faktisk, vi har en på badet også.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 16:29   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingenting, og det var ikke noe alternativ. Vi hadde noen dekorative appelsinjuiceflekker i taket for en tid siden, men utrolig nok klarte vi å fjerne dem etter noen uker.

Gammel 06-12-09, 16:29   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har jo spotter da, når jeg tenker meg om. Det går kanskje under kategorien lamper?

Gammel 06-12-09, 16:32   #11
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Lamper stort sett, nå er jo de fleste takflater nymalte hjemme hos oss, så ikke noe fett og fanteri har funnet veien dit enda!

Gammel 06-12-09, 16:34   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røyksensor og lamper. Ingen flekker.

Gammel 06-12-09, 16:43   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Ingenting nå, bortsett fra lamper.
Men jeg har hatt:
- hårfarge (Jeg var sååå stolt over at jeg hadde klart å farge håret uten å søle noe som helst, helt til jeg så opp i taket! )
- Saft (Mannen hadde en uvane med å sette springen på fullt (for å få kaldest muig vann) fylle saft på ei halvannalitersflaske og så stappe hele tuten på krana nedi flasketuten for å få det skikkelig blandet. Resultat: Saftgeysir. )
- flytende eyeliner (På en pre-barn fest måtte ei venninne og jeg rett og slett sette kryss i taket da mannen gikk og la seg før jeg hadde rukket å slokne. )
- Fuktskader (trenger vel ingen nærmere forklaring?)

Gammel 06-12-09, 16:43   #14
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Krokar etter Lillebror si hengevogge, samt røykvarslarar.

Gammel 06-12-09, 16:52   #15
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stuetaket har feil farge og taket på badet har noen lumske flekker over dusjen. Jeg orker ikke tenke på om det er fukt, men det er vel sannsynlig.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 16:56   #16
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vi har brusflekker i taket etter at minstepropellen mistet et glass brus i gulvet. Vi har også hatt medisinflekker i taket lenge. Storepropellen gikk på pencilin. Han likte det ikke. Medisinen var på en sprøyte. Storepropellen kjørte stemplet i bånn. Det regnet medisin etterpå.

Gammel 06-12-09, 16:58   #17
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spaghetti! Datters venninne skulle vise meg ett triks, og dermed satt den fast i taket. :sjuske:

Gammel 06-12-09, 17:49   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lamper, brannvarslere og ventilasjon.

Gammel 06-12-09, 17:52   #19
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dressing... Mannen skulle vise meg hvordan man kunne få ut siste rest i en flaske ved hjelp av sentrifugalkraften. Vel, korken gikk opp, og vi fikk en fin sirkel med dressingflekker i tak, på vegger og gulv. Fikk fjernet det verste, men fettflekkene er der fortsatt...

Ja, og noen lamper, da

Gammel 06-12-09, 17:55   #20
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Desverre en takvifte som hang her da vi flyttet inn. Mannen ble kjempeglad og siden jeg har tryglet om å få ta den ned så kan jeg ikke nedlate meg til å bruke den om sommeren heller. "Der ser du at vi må ha den vifta". :erfart:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:28.