|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Alene eller flere? Har en del å si for priset... Er charter ok eller helt no, no? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Drømmer
|
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?http://charter.restplass.no/tour/gui...nia/costabrava |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Sovesal.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Billig ferie var visst ikke helt tingen i romjula. Dette er det billigste jeg fant på et sted hvor det sannsynligvis er sol og sommer:
![]() |
![]() |
#12 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Jeg ville reist til Guatemala. Dyr tur, men veldig billig å oppholde seg der. Med buss fra Mexico City blir det enda billigere.
![]() |
#13 |
Audacious
|
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Definér grisedyrt, da!
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?Var litt for kjapp, denne er bedre: http://charter.restplass.no/tour/cha...beds=0&x=6&y=7
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?
Hvem ER det som skriver på kontoen til aC her nå? |
![]() |
![]() |
#19 |
En som trener
|
![]() Sv: Gidder noen finne en tur til meg?
Hvis det er Puerto de la Cruz på nord-Tenerife må jeg advare på det kraftigste. Klimaet der er elendig* på vinteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|