|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() BarneklippJeg holdt på å gå i bakken da jeg skulle betale juleklippen til ungene 720 kroner |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tankefull
|
![]() Sv: BarneklippPriser på barneklipp varierer veldig. Alt fra 100 kr til 400 kr.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: BarneklippSnuppa blir klippet på innvandrersjapper på Tøyen. Der pleier jeg å betale mellom 38 til 80 kroner; prisen avhenger av hva jeg har av vekslepenger - han tar deg jeg har i hånda. Stedet fikk jeg i sin tid anbefalt av Skilpadda, og vi klarte å treffe på hennes mann og sønn da vi var der første gang.
![]() |
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
![]() Sv: BarneklippJeg betalte vel 740,- for storebror på 13 (som jeg betalte herreklipp for) og storesøster på 10 da de var hos frisøren (Nikita) på mandag.
![]() |
#7 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BarneklippDerfor har jeg kjøpt meg vanlig frisørsaks og uttynningssaks på C.Olson - alle tre jentene klippes fortsatt av meg
![]() |
#9 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: BarneklippJeg betalte totalt kr 360,- for å få alle tre ungene klippet nå. Da satt de 1/2 time hver i stolen. Jeg klipper dem på en frisørsalong som har lærling, da er det 50% rabatt på prisene. Nå har jeg tålmodige unger som ikke gjør noe av at det tar litt tid. Jeg har i alle fall bestandig vært fornøyd med det. De er så nøye så og er veldig opptatt av om en synes sånn og sånn er bra, og den ansvarlige frisøren sjekker over til slutt at jobben er gjort bra nok. Har prøvd og klippe guttungen et par ganger på innvandrer sjappa for 100 kroner, men har ikke vært fornøyd. De tar 200 for jenteklipp så det har jeg aldri prøvd der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: BarneklippMellom 225 og 275 betaler vi for gutteklipp på poden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: BarneklippBlåbær: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Barneklipp
![]() |
#14 |
snur
|
![]() Sv: BarneklippVi var også til frisøren i dag. 680 for begge to
![]() |
#15 |
Einsam
|
![]() Sv: BarneklippTror jeg betalte 280 kr per hode sist gang begge var med til frisøren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: BarneklippJeg har en knert på 16 mnd som muligens skulle vært klippet en anelse før jul, da det faktsik er mulig å lage en søt liten flette på et par cm i nakken hans. Tynn, men dog. På tide å klippe av litt av det tynne babyhåret, kanskje.
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: BarneklippVi betalter ca 250 for klipp på guttungen her uansett hvilken frisør vi går til, men han er livredd for ørene sine(why???) så det blir jo aldri helt bra. Har som regel gått over litt selv etterpå og hver gang lurer jeg på hvorfor i all verden jeg gidder å bruke så mye penger på noe jeg ikke blir fornøyd med...
![]() |
|
|