Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spiller dere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-09, 10:44   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Spiller dere?

Jepp, det lurer jeg på i dag. Om dere spiller Wii, PS2, PS3, Xbox, PC spill osv.

Har dere flere spillkonsoller?

Jeg har PS2, PS3 og Nintendo Wii. PS3 kjøpte jeg i hovedsak for å spille Blu-ray plater. Har ikke mange spill til den.

Wii har blitt veldig populært her hjemme og jeg må si jeg synes det er gøy å spille både Super Mario Bros og Donkey Kong. Mario Kart og Donkey Kong Jet race er også kult. Hovedgrunnen til jeg kjøpte Wii, var fordi både barna og jeg ville spille Super Mario. Man får jo ikke det spillet til de andre spillkonsollene.

Jeg spiller aldri spill på PC-en, og jeg er lei av å spille PS2 spill. Og jeg blir nok lei av å spille Wii også. Det er gøy helt til man har rundet hele Mario.

Er det andre her inne som er like barnslig som meg?

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 10:47   #2
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Spiller dere?

Vi har xbox, xbox 360 og Wii. De blir brukt alle sammen. Ikke så mye av meg for tida, men av og til. Jeg elsker å spille, men har så mye annet å gjøre at jeg får ikke tida til å strekke til.

Gammel 21-12-09, 10:47   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har PS2 og ungene har hver sin DS. Jeg har aldri spilt DS, men kan finne på å spille litt PS2 av og til - tre-fire ganger i året, tenker jeg.

Gammel 21-12-09, 10:49   #4
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Døgnet kunne godt hatt flere timer. Det blir ikke mye tid til å spille.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 10:52   #5
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et eller annet sted på loftet ligger en PS2. Vi har ett rallyspill, som vi kjøpte ratt og pedaler til. Tror det er blitt brukt høyst 10 ganger på 4 år. Storesøster har en Nintendo DS som hun bruker dann og vann.

Vi spiller med andre ord ikke, men har snakket om å få kjøpt spill og konsoller som fenger hele familien etterhvert. Ungene har ikke spurt etter det så langt.

Gammel 21-12-09, 10:55   #6
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vi er komplette steinaldermennesker.

Vi spiller mye kort og brettspill, da.

Gammel 21-12-09, 10:56   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er periodespillere.
Jeg spår at det blir en del i dagene fremover, når vi har litt bedre tid!
Vi spiller alle sammen, både på pc, konsoll og brettspill.

Gammel 21-12-09, 10:58   #8
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg spiller, i perioder, litt Wii. Særlig når vi er på hytta.

Jeg regner med at det blir endel spilling på Wii nå i jula.

Gammel 21-12-09, 10:59   #9
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nei, jeg synes det er dørge kjedelig. Har spilt litt på Wii`en da, men det er jo ikke noe gøy. Vi spiller mye brettspill sammen, det er mye mrsomere.

Gammel 21-12-09, 11:15   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Spiller heller kort.

Vi har ingen spillkonsoller, men vi har lånt i perioder, og gubben går lei etter 2-3 uker, så han har skjønt at det ikke er nødvendig å kjøpe.

Gammel 21-12-09, 11:29   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Nei, vi er komplette steinaldermennesker.

Vi også - vi har ingenting sånt i hus. Jeg spiller gjerne kort, men helst ikke brettspill (da jeg er en ekstremt elendig taper ).

Gammel 21-12-09, 11:38   #12
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

VI har en DS, men det er kun datteren som bruker den. Og vi kommer til å kjøpe et såkalt TV-spill til våren.

Jeg bruker ikke tid på sånt, men kan bli hekta på tetris, wiper osv - sånne avhengighetsskapende brettspill på nettet.

Ellers spiller jeg både poker, bridge og scrabble på nett. (Pokerstars.com, bridgebaseonline.com og ordspill.no)

Blir ikke så mye spill hjemme, men jeg spiller bridge med venner ca et par ganger i måneden.

Gammel 21-12-09, 11:39   #13
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tyvlåner noen ganger Stælken sin DS når han har lagt seg. Ønsker meg en Wii, men innser at den nok mest kommer til å stå og samle støv, jeg har rett og slett ikke tid til å spille noe særlig. Singstar er gøy, da, men da må jeg vel ha meg en PlayStation.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 11:39   #14
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Nei jeg har aldri likt å spille bortsett fra piano da

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 11:40   #15
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Wii, og den er MIN! Det har ikke blitt tid til så mye spilling etter at babyen kom til, men jeg regner med det tar seg opp igjen. Liker forskjellige spill, men i all hovedsak er Nintendo utgiver på de spillene jeg virkelig elsker, The Legend of Zelda-serien, Mario, Pikmin, Animal Crossing og Pokemon.
På PC har jeg The Sims, Sim City, Spore og et par strategispill.
Og DSi'en, den også MIN, ligger på nattbordet og der spilles det Brain Training, Walk with Me, blant annet.

Gammel 21-12-09, 11:42   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhja. Vi har xbox, xbox 360, PS2, DSi og Wii og skal ha PS3 om en stund. Både jeg, mannen og eldste spiller. Jeg foretrekker grøsserspill som Silent Hill, Fatal Frame samt GTA-serien osv. Mannen liker best krigsspill og fotballspill og eldste spiller Mariokart og bilspill.

Gammel 21-12-09, 11:55   #17
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Vi har betydelig mer enn det som lar seg forsvare ut fra hvor mye vi egentlig spiller these days. Kona samler på sånt.

Xbox 360, Xbox, PS3, PS2, PS, GameCube, Wii, SNES, NES, DS, GameBoy osv., mange av dem i flere eksemplarer. Dessuten en haug japanske duppedingsmaskiner jeg ikke vet hva er, og en VirtualBoy - den ble aldri lansert på det europeiske markedet etter at så mange ble kvalme og svimle av å spille med den i USA.

Brettspillene er egentlig mye mer i bruk, men vi håper på New Super Mario Bros og nyeste Ratchet and Clank til jul. Da vil det nok ta seg opp for en periode.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 12:17   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nei, vi har ingen spillkonsoller, men det kommer vel når ungene blir litt større. Jeg liker å spille supermario, og pleier å låne dsen til tanteskatten min innimellom for å spille litt.

Jeg liker godt å spille kort og brettspill også, det har det blitt lite av de senere årene, men håper det tar seg opp når jeg flytter hjemover

Gammel 21-12-09, 12:19   #19
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Vi har betydelig mer enn det som lar seg forsvare ut fra hvor mye vi egentlig spiller these days. Kona samler på sånt.

:inviterer seg selv på besøk til familien shute:

Gammel 21-12-09, 12:26   #20
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har vi PS2 som er ødelagt, som kasseres når julekvelden er over og Wii'en pakket ut..

Jeg og samboern har dog prøvd den ut ett par ganger etter ungene har lagt seg for det de ikke vet har de ikke vondt av, og det er SÅ morro!

Spiller Crash bandicot, og lego star wars
får flere spill til jul..

Kjøpt konsollen brukt med 3 spill av mine tvillingkusiner, den er minimalt brukt.
De får lego star wars, crash bandicot, og mari galaxy (det skjønner vi ikke en dritt av, og det var forfeeeeerdelig langtekkig!!! ikke finner vi 2 player heller... )
Min bror har PS 3 og guttene har spilt det litt nå mens han er hjemme hos foreldrene mine på ferie i julen... Slo skikkelig bra ann, så kan hende vi må vurdere kjøpe det etterhvert også

Vi syntes det er veldig gøy med andre ord

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.