|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Kjøper du Julemusikk? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 12,50% |
Nei |
26 | 29,55% |
Jeg har kjøpt, men ikke årlig. |
54 | 61,36% |
Dustepoll? |
0 | 0% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 88. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sugaraddict!
|
![]() Kjøper du julemusikk?Hvert år kommer det nye juleplater med akkurat den samme musikken som i fjor, og året før der. Hvor mange "sammle" cd`r med de samme sangene kan man selge egentlig?
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Kjøper du Julemusikk?Jeg svarte ja, men ser nå at jeg burde svart "Jeg har kjøpt, men ikke årlig". Vi kjøpte 1 cd i år, og det var fordi vi fant ut at det var sju år siden sist vi kjøpte julemusikk, så det begynte å bli litt repetetivt.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du Julemusikk?Tror jeg kjøpte en CD for ca 10 år siden. Det holder for en stund til.
![]() |
#6 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du Julemusikk?Har 3 jule cd`r fra flere år tilbake. Oslo ghospelchoir, Kari Bremnes og Richard Wolf + en samlecd for barn.
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjøper du Julemusikk?Jeg kjøper gjerne julemusikk, men ikke nyinnspillinger av gamle julesalmer eller -slagere, nei. De siste årene har jeg for eksempel kjøpt Pouges Fairytale of New York, en juleinnspilling med Mahalia Jackson, White Christmas med Bing Crosby. Også har jeg lett i flere år etter en fin innspilling av god kvalitet av O'Helga Natt med Jussi Björling, men ikke funnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Jeg har kjøpt en i mitt liv så langt: It's snowing on my piano av Bugge Wesseltoft.
![]() |
#9 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Jeg har en eller annen Absoulte Christmas-CD og et par barne CD-er. Kan ikke se for meg at behovet for flere CD'er med julemusikk vil melde seg på lang, lang tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Ja, men ikke årlig.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Jeg kjøper ikke hvert år nei. I fjor kjøpte jeg Bugge Wesseltoft med Snowing on my Piano, og i år har jeg kjøpt Phil Spectors juleplate og en med Johnny Cash. Jeg har også kjøpt Jolevise fra Jul i Svingen, men bare den ene sangen.
![]() |
#12 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Jeg tror faktisk ikke jeg hadde klart å sette på en juleplate, og høre hele uten å få fnatt
![]() |
#13 |
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Vel, vi spiller ikke så mye plate da, det skal være sagt. Det går mye i radio, eller tv. Men guttungen er glad i musikk, og mamma'n hans liker julemusikk, så vi spiller litt juleplate da, så danser han fornøyd (la det være sagt, det er absolute jul vi har i huset nå, det er litt mer å "danse" til for en liten knert det enn sølvguttene (den har vi forresten ikke)
![]() |
#14 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Jeg har selvsagt kjøpt julemusikk, men ikke hvert år. I år har jeg kjøpt den med Sissel og Odd.
![]() |
#15 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Hehe,Ja julemusikk er jo artig for ongene, jeg regner med at når lillegutt blir større blir det nåkk en del barnejulemusikk og sånt.
![]() |
#17 |
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Ahh, minner meg på at guttungen fikk tre plater i julegave av svigermor i fjor, minst en av dem var en barnejuleplate. Kanskje den burde vært funnet frem ja...
![]() |
#20 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Kjøper du julemusikk?Nei! Jeg har helt sikkert kjøpt noe en gang, eller ...jeg har i allefall en CD eller to, men jeg tror kanskje jeg har fått de.
![]() |
|
|