|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Det holdt tydeligvis ikke å gå inn i jula med splitter nye juletrelys. Treet vårt ble akkurat mørkt, pæreskift er nytteløst og vi risikerer at det vakre treet vårt må forbli mørkt til over helgen om vi ikke klarer å oppspore noen med et ekstra sett liggende som vi kan få låne. Oslo og omegn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Ja, vi hadde når jeg jobbet på en for 4 år siden og innbiller meg at jeg har sett på flere i år også
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Vi har en lyslenke, Mei, og den virker. Skulle hatt den ute, men kom ikke så langt
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Et par telefoner til bensinstasjoner - og de har ikke. Vi har også en lyslenke. På garasjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?
![]() |
#9 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Dumt at jeg ikke så denne før nå, for vi har et ekstra sett liggende. Men nå vet du det i tilfelle dine nekter å virke flere ganger.
![]() |
#12 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Dumt jeg ikke så denne før men jeg har vært på jobb i dag før julemiddagen hos svigers. Men vi har hele 2 sett liggendes hvis du skulle trenge. Tror ikke jeg bor langt unna deg.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Vi har hauger bor ved vallehovin
![]() |
#14 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Dere er så greie altså! Det ordnet seg, vi har hatt juletre med lys på under feiringen i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?
![]() |
#17 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Juletrelyskrise! Har noen i Oslo ekstra sett med lys til treet liggende?Du får kvaliteten i el-forretninger.
![]() |
|
|