Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvilke(n) Nespresso-kaffe er din favoritt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvilke(n) Nespresso-kaffe er din favoritt?
Ristretto (sort) 6 31,58%
Arpeggio (blå) 13 68,42%
Roma (grå) 4 21,05%
Livanto (kobber) 2 10,53%
Capriccio (grønn) 0 0%
Volluto (gylden) 3 15,79%
Cosi (brun) 3 15,79%
Decaffeinato Intenso (mørk rød) 1 5,26%
Decaffeinato (rød) 1 5,26%
Indriya from India (sort espresso) 1 5,26%
Rosabaya from Colombia (beige espresso) 2 10,53%
Duslao de Brasil (off white espresso 3 15,79%
Fortissio Lungo (mosegrønn) 2 10,53%
Vivalto Lungo (babyblå) 3 15,79%
Finezzo Lungo (gul) 3 15,79%
Decaffeinato (lysrød) 1 5,26%
Che? 1 5,26%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 19. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 03:08   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke(n) Nespresso-kaffe er din favoritt?

Vi har Nespresso-maskin og jeg skal bestille ny kaffe. Jeg er ikke noe glad i kaffe så derfor så vil jeg gjerne høre deres synspunkter. Hvilke(n) av dem liker du best?

Her kan du se dem:
The Espresso blends

The Pure Origin Espressos
The Lungo blends

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 07:07   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke(n) Nespresso-kaffe er din favoritt?

Jeg stemte Arpeggio (lilla). De andre, foruten Roma, og Ristretto, kan fort bli for tamme i smaken.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 07:16   #3
Albertine
Passiv

Standard

Lilla er definitivt best. Gubben liker Lungo, den gullfargede.

Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 08:12   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Livanto, volluto og dulsao!! Dessuten kjøpte jeg en ny special edition i helga, blå kapsel, og den er knallgod.

Gammel 29-10-09, 08:14   #5
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Nespresso, fysj
:bidrar ikke:

Gammel 29-10-09, 08:18   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tre klare favoritter. Arpeggio (lilla) eller Indriya (grønn) hvis jeg skal lage latte. Om kveldene kan ikke jeg drikke koffein hvis jeg vil sove, så jeg omfavner Decaff Lungo. Den er veldig god på smak uten å forstyrre nattesøvnen min.

Gammel 29-10-09, 08:18   #7
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Arpeggio er min favoritt av espressoene. Liker og veldig godt den lyserosa, Rosabaya de Colombia (Pure orgin blend) og Roma er også god. Av Lungoene liker jeg best den gule, Finezzo Lungo.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 09:21   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ristretto og Roma er mine favoritter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 09:25   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg bare abbonerer, som den eneste ikke-kaffedrikkende i kretsen ...*under åpplæring*

Gammel 29-10-09, 10:52   #10
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Arpeggio (som er lilla) er best. Den passer kjempegodt til kaffe latte og cappuchino.

Gammel 29-10-09, 10:55   #11
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Har du smakt den nye? San sao tror jeg den heter. Den er god!

Gammel 29-10-09, 11:03   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ristretto, Roma og Cosi er de jeg liker best.

Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 11:17   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

sort og lilla

Gammel 29-10-09, 15:46   #14
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk så langt, da er det jo to vinnere. Da tar jeg de (og jeg mener de er mannens favoritter også) samt en uten koffein, men jeg bestiller ikke helt enda så fortsett gjerne å stem.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 10:39   #15
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

<LI class="capsule-lungo capsule-group">

Vi bruker disse to. Mest av Leggero.

Gammel 27-12-09, 10:57   #16
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De påstår at ristretto, arpeggio (som meg mener er lilla og ikke blå??), volluto og vivalto lungo er bestselgerne i Nespressobutikken i Oslo.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 11:00   #17
Anne C

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor er Nespressobutikken i Oslo?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 11:06   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor er Nespressobutikken i Oslo?

Egertorget.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:50.