|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Saus til kalkun (Honeybunny?)Jeg er på jakt etter oppskrift til verdens bestesaus til kalkun. Jeg har til og med smakt den, til en kalkun Honeybunny lagde en gang. Det var en saus som smaker like godt varm som kald.
![]() |
#2 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Saus til kalkun (Honeybunny?)sånn gjør vi det her, denne er litt sånn tilfeldig. Har ikke noe nøyaktig oppskrifti på den.
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Saus til kalkun (Honeybunny?)Jeg bruker sjyen fra kalkunen, steker den i stekepose sammen med gulrøtter, epler, purre etc. Og den sjyen er fantastisk å lage saus av, moser med stavmikser, heller i litt fløte, og så smaker til med salt og pepper, og gjerne en del chili, for å få "futt" i sausen.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saus til kalkun (Honeybunny?)Fibi lager VERDENS beste saus til kalkun, den er så god at jeg aldri har smakt noe lignende. Hun kan sikkert legge ut oppskriften om hun ser dette. Hun har bla. eddik i, det setter en fantastisk spiss på sausen. Jeg lager aldri brun saus uten eddik lenger, etter å ha prøvd det. Og brunost og greier. Jeg kan se om hun har lagt den ut her et sted.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saus til kalkun (Honeybunny?)http://www.foreldreportalen.no/forum...62&postcount=7
![]() |
|
|