Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tilbud på linser og briller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-10, 20:30   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Tilbud på linser og briller?

Er det noen som vet om noen veldig gode tilbud på linser og briller?
Jeg har ikke flere linser og brillene er skeive etter at jeg kolliderte med døren på Yarisen min.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 20:33   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbud på linser og briller?

Specsavers.
Nå får jeg til og med linsene mine derfra, til en brøkdel av prisene ellers.
(De har sitt eget merke.)

Gammel 04-01-10, 20:59   #3
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestiller linser fra Lenses4net. 99 for 30pk Dailies.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 21:06   #4
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

De billigste er her: www.lensit.no

http://www.lensit.no/kontaktlinser/d...er-prd30058595

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 21:10   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Brilleland har tilbud nå i januar på briller.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 21:12   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg finner ikke styrken min så kan ikke bestille på nett.

Har Brilleland tilbud? De har en avd rett ved jobben min.
Finnes Specsavers i Bergen sentrum? Jeg skal google litt.

Tre stk!
Gammel 04-01-10, 21:29   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg finner ikke styrken min så kan ikke bestille på nett.

Har Brilleland tilbud? De har en avd rett ved jobben min.
Finnes Specsavers i Bergen sentrum? Jeg skal google litt.

Brilleland har en del innfatninger til 1,- og 499,- ved kjøp av helt ny brille. Tilbudet varer ut januar.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 09:25   #8
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En liten kommentar. Lensit er 2 kroner billigere en lenses4net, men de tar 39 kroner for å sende linsene. Lenses4net tar 5 kroner.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 09:59   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Finnes Specsavers i Bergen sentrum?

Jupp! På Vågsalmenningen.

Gammel 05-01-10, 11:05   #10
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det er straffen for å kjøre Toyota.

Fra spøk til revolver: Jeg trenger også nye briller.
Vet det er salg på innfatninger hos Interoptik for tiden.

Ja, en liten yaris og jeg er 1.74 høy, hvordan skjedde det egentlig!?

MEN, det har løst seg med brillene, en veldig grei ung mann på Brilleland fikset de for meg! Så nå må jeg bare få tak i linser og det må jeg nesten gjøre der siden han fikset de gratis.
Tror ikke det er så stor prisforskjell annet enn synstesten jeg må ha da.

Tre stk!
Gammel 05-01-10, 11:14   #11
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Det minner meg om den gangen jeg kolliderte med leiebilen vi hadde i Spania. Døren altså. Det så ut som om jeg var blitt mishandlet. Traff øyet så grundig, skikkelig blodrød og blåmerke. Og verdens dårligste unnskyldning: "jeg gikk på en dør".

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:52.