|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Leie hus i middelhavslandene - hvor leier man fra?Jeg tenker på sommerferien, og lurer på om noen har noen erfaringer å dele (på godt og vondt) med å leie feriehus i sydligere strøk? Sist redigert av Ullvott : 03-01-10 kl 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leie hus i middelhavslandene - hvor leier man fra?Vi leide ihvertfall fra disse og var veldig fornøyde. Fordelen er jo mer fred og ro, bedre plass og billigere pris:
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Leie hus i middelhavslandene - hvor leier man fra?Vi leide via finn. Privatpersoner. Fant noen som bor i samme by som oss, så vi dro hjem til dem for kontrakstskriving, og fikk nøkler. samt fikk høre mye om erfaringene deres, og sett masse bilder.
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Leie hus i middelhavslandene - hvor leier man fra?Jeg har leid en gang via Finn. Det var en leilighet i Portugal leid av privatperson, og jeg kunne fint ha blitt lurt, men det ble vi ikke. Alt gikk strålende. Sist redigert av Koma : 03-01-10 kl 14:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|