Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Preikestolen Basecamp familiecamp

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 19:24   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Preikestolen Basecamp familiecamp

Dette ser gøy ut altså! SE på de bildene da! Man sover i telt i trærne, eller i fjellveggen, eller nede ved vannet og det er klatring og rapellering, padling og, og...

Men lillegutt er nok ikke stor nok i år, satser på denne til neste år kanskje.
Familieturen anbefales fra 6 år, også har de opplegg for, var det 11-15 og 16-18 år? Noe sånt.

Det ligger både familieopplegg og egne ungdomsturer ute til påmelding hos Turistforeningen nå hvertfall

Mer info her

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:42   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Preikestolen Basecamp familiecamp

Gammel 01-01-10, 19:42   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil være med dere på ferie!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 15:38   #4
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det så kjempespennende ut! Bare så synd jeg ikke er så sporty lengre.

Gammel 02-01-10, 15:40   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Wow, det så faktisk veldig kult ut.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:03   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du burde ha med flere gutter så han har noen å leke med. Hvor mange vil du låne?

Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:13   #7
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Utrolig kult Kunne virkelig ha tenkt meg det til sommeren, men tviler på at det blir noe av...Det er det kjipe med å være en stor familie- alt blir så dyrt, at man virkelig må prioritere.....15000 pluss utgifter til utstyr og reise +++ blir i overkant for tre dager....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:48   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nja. Er det oppvarmet svømmebasseng der?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 18:45   #9
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

9 år bodde jeg i grei avstand fra det stedet. Jeg lovet meg selv at jeg ALDRI skulle la meg overtale om å bli med dit.

*blir svimmel og kvalm og får grøssninger bare av tanken på Preikestolen*

Jeg kan joine deg på mange turer M^2, men dit hadde jeg ikke blitt med i neddopa tilstand en gang.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:58   #10
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Du burde ha med flere gutter så han har noen å leke med. Hvor mange vil du låne?

Neste år - (2011) - hur mange som helst
Da drar vi dit altså! Akkurat i år ser jeg veldig utfordringen med de soveplassene og en liten søvnterrorist som mer en gjerne vandrer avgårde om natta

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Nja. Er det oppvarmet svømmebasseng der?

hehe, pyse!

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kan joine deg på mange turer M^2, men dit hadde jeg ikke blitt med i neddopa tilstand en gang.

Jeg har vært der flere ganger - sist da jeg var 5mnd gravid Men Prekestolen er litt for høyt og dinglete for meg og altså. Men se her da!! Sove i fjellsiden!! Dingle i trærne!! Stupmørkt og bratt!

De har voksenturer også

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 20:22   #11
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Kjenner at jeg blir litt flau av denne tråden ,og at jeg må opp å sjekke ut dette når snøen forsvinner.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.