|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Photoshop (heter det det?)Er det noen steder man kan laste det ned? Jeg har så lyst på det, men har hørt at det koster fletta å kjøpe.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Photoshop (heter det det?)Kan jeg det? Får prøve det!
![]() |
#4 |
-
![]() Sv: Photoshop (heter det det?)
Photoshop er dyrt å kjøpe hvis det ikke er til profesjonell (eller "prosumer") bruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Photoshop (heter det det?)Jeg prøvde Photohop Elements 4.0 gratis i 30 dager. Lastet det ned fra www.download.com og var veldig fornøyd med det jeg kunne benytte meg av der. Synes det holdt i massevis, da det også her tar litt tid å lære seg det. Programet koster ca 750,-. Jeg søkte forresten internett etter hjelp til å kunne lære meg det og det hjalp meg masse.
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006 Sist redigert av Pope : 16-01-07 kl 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Photoshop (heter det det?)Hvis du kun skal gjøre enkel redigering kan jeg trygt anbefale picasa, som har den fine fordelen at det er helt 100% gratis. Det gjør dog kun enkle ting, skal du gjøre mer avanserte ting stiller jeg meg i køen som anbefaler Photoshop Elements. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|