|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Hva er det lateste du gjør?Ved bordet i dag satt jeg og tenkte at det er jo litt sløvt å kjøpe ferdig Fjordlandgrøt i stedet for å koke selv. «Det tror jeg må være det lateste jeg gjør jevnlig. Det, og å ofte kjøre til butikken selv om den bare er 200 meter unna og jeg bare skal handle noe småtteri.» Sist redigert av torsk : 02-01-10 kl 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Får mannen til å lage mat og hente drikke til meg.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Det var en veldig lang butikk, Torsk. |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Å ligge på sofaen og spille DS. Da føler jeg meg skikkelig lat, så det er ikke ofte det skjer. Men å skrive det her ga meg lyst til å gjøre akkurat det, så: Au revoir. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Å sitte på fp fordi det er så stress å sette på en serie. Da er jeg lat. |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Å ligge på sofaen med laptopen på fanget i time etter time etter time, i stedet for å, tja, gjøre noe som helst annet, antagelig.
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Jeg later meg intenst akkurat nå her jeg ligger på sofaen og sløver med CSI Miami på. Men, jeg koker samtidig grøt på gamlemåten da, og rører med jevne mellomrom i den. |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Når jeg ber jentene gi mat til hunden, eller ber lillesøster løpe på do og hjelpe storesøster med å ta dopapir. Da føler jeg meg ekstremt lat.
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?En ting jeg derimot ikke gjør, er å starte tråder på FP for å finne på nye måter å være lat på, i stedet for å tenke dem ut selv. Ett sted går grensen, selv for meg!
![]() |
#13 |
<*(((<
|
Pfft, grensen mellom lat og smart er veldig tynn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?I julen har jeg sett 4 serier med Sopranos, tror aldri før jeg har følt at ordet latskap har vært mer passende. Det har også vært ned i minus 20 hver dag så det har vært en fin unnskyldning for ikke å gå ut. Tror aldri før jeg har følt meg så lat, 9 dager liggende i en Fatboy og timesvis med Sopranos ... sovet litt innemellom da og vært sosial at mealtimes
![]() |
#17 |
trøtt
|
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Å ligge i sofaen med mac på fanget, fjernkontroll og konfekteske* innen rekkevidde. Mens ens bedre halvdel trener styrke i garasjen i kuldegrader.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva er det lateste du gjør?Kjøre bil til barnehagen for å hente, selv om jeg kjørte forbi bhg. under en time før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Trøtt
|
![]() |
Emneord |
latskap, selvinnsikt |
|
|