Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En som gjerne vil være med!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 13:35   #1
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En som gjerne vil være med!

Denne krabaten satt utenfor vinduet i går kveld.
I 30 minusgrader ...
Vi tok den inn en liten stund (for barna , jeg vet jo man ikke skal det ...)
Så slapp vi den ut.
Etterpå satt jeg i sofaen ved vinduet og så den var på terrassen. Prøvde å ikke bry meg om den men klarte ikke la være å titte da den begynte å mjaue.
Det viste seg at den satt fast!!! Den ene poten hadde frosset fast i vinduskarmen!
Den fikk lov å sove i gangen i natt.
Jeg har jobbet nattevakt - og gjett hvem som venta på meg da jeg kom hjem ...
Nå har den fått mat og vi skal henge opp lapp på lokalbutikken så de rette eierne kan få den tilbake.
Det er sikkert noen som savner den.

Sist redigert av Mississippi : 08-01-10 kl 13:59. Årsak: Lagt til bilder
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 13:48   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En som gjerne vil være med!

Selvfølgelig tar du den inn, det er forskjell på å mate katter og lokke de inn på sommerstid i forhold til å pleie de på vinterstid i bitende kulde. Stakars pusen.

Gammel 08-01-10, 13:52   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Selvfølgelig tar du den inn, det er forskjell på å mate katter og lokke de inn på sommerstid i forhold til å pleie de på vinterstid i bitende kulde. Stakars pusen.

Jeg hadde ikke hjerte til noe annet, nei ...

Gammel 08-01-10, 13:53   #4
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville også tatt den inn.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 13:56   #5
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Stakkars vesle pusen. Fastfrosset pote da. Så bra at du tok vare på den så den fikk komme inn i varmen, få litt mat etc.

Gammel 08-01-10, 14:00   #6
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Stakkars vesle pusen. Fastfrosset pote da. Så bra at du tok vare på den så den fikk komme inn i varmen, få litt mat etc.

Det var ikke noe allright å rive poten løs fra karmen, nei

Gammel 08-01-10, 14:01   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så nydelig. Jeg stokk litt nå for den katten er HELT lik en som pleier å vanke her, det er egentlig noen naboer som eier den men den får ikke være inne, de mener katter skal være ute. Jeg har lyst å kidnappe den, men det går jo ikke, dessuten er mannen allergisk.

Gammel 08-01-10, 14:02   #8
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så nydelig. Jeg stokk litt nå for den katten er HELT lik en som pleier å vanke her, det er egentlig noen naboer som eier den men den får ikke være inne, de mener katter skal være ute. Jeg har lyst å kidnappe den, men det går jo ikke, dessuten er mannen allergisk.

Det er min mann også men det var mannen som ville slippe den inn i utgangspunktet ...

Jeg er enig i at katter kan være ute, i hvert fall mye, men ikke i 30 minus!

Gammel 08-01-10, 14:06   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Satt fast med labben?
Det forklarer antagelig hvorfor han hjemme maste på å gå ut for så å nekte å gå ut i hele morges.

Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:07   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg synes det må være greit at den fikk komme inn så lenge den får bli mens dere venter på at eieren skal melde seg. Så får eieren holde den inne når de henter han inntil han skjønner hvor han bor igjen.

Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:10   #11
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fine pusen! Jeg hadde gjort akkurat det samme som deg. Tenk å fryse fast da, stakkars liten.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:11   #12
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg synes det må være greit at den fikk komme inn så lenge den får bli mens dere venter på at eieren skal melde seg. Så får eieren holde den inne når de henter han inntil han skjønner hvor han bor igjen.

Min tanke også!

Men ser at kjæledurmaseønsket fra barna ikke blir mindre etter dette ...

Gammel 08-01-10, 14:13   #13
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Neimen stakkars pus! Jeg fikk nesten litt klump i halsen her.

Gammel 08-01-10, 14:13   #14
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

For en fin pus !
Selvsakt hadde jeg gjort akkurat det samme som deg, selv om pusedamene mine nok hadde vært en smule skeptiske.
Håper dere finner ut av det og at han ? kommer seg hjem.

Gammel 08-01-10, 14:17   #15
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

For en fin pus !
Selvsakt hadde jeg gjort akkurat det samme som deg, selv om pusedamene mine nok hadde vært en smule skeptiske.
Håper dere finner ut av det og at han ? kommer seg hjem.

Det er en jentepus ..., tror jeg ...
Har ikke sjekka så nøye men om det er en guttepus er den kastrert.

Gammel 08-01-10, 14:20   #16
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Skjønne pusen.

Gammel 08-01-10, 14:22   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars vakre veslepusen - godt den fikk lov å komme inn til dere så lenge.

Gammel 08-01-10, 14:50   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er en gutt. Jeg ser det på fliret. Jeg tror han heter Mjauser.

Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 14:52   #19
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til og med jeg, med allergisk mann, hadde nok tatt inn en katt med fastfrosset pote. Stakkars pusen!

Gammel 08-01-10, 14:53   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Det var ikke noe allright å rive poten løs fra karmen, nei

Hvis det skulle være nødvendig til en annen gang: Hell på litt lunkent vann. Da slipper du å rive av hud. Har du sjekket at poten dens var i orden?

Veldig fint at du tok den inn, syns jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:20.