Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Votter til voksne?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 15:02   #1
Left
Passiv

Standard

Votter til voksne?

Hvilke votter har du, og er du fornøyd?

Jeg ønsker meg et par ganske lange votter, som går godt innunder dressen, og som er passe tykke, slik at det går an å gjøre ting med hendene selv om man har votter på.

Jeg har strikkede ullvotter, og de er kjempegode, men ønsker meg et par som er vanntette.

Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 15:05   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Votter til voksne?

Jeg har overtrekksvotter i gore-tex med tilhørende innervotter i kokt ull. Varmere blir det ikke.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 15:43   #3
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg har et par kjempegode Hestravotter, er skinn inne i håndflaten som gir et godt grep. De er veldig varme!

Gammel 30-12-09, 16:13   #4
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker lange Norrøna gtx votter med innervott i ull når jeg er på fjellturer i dårlig vær. Det er ganske omstendlig å ta dem på seg i og med de går nesten opp til albuen og skal snøres igjen, men herregud så glad jeg har vært for de vottene noen gangen! Ellers bruker jeg hjemmestrikka votter i ull og/eller alpakka.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 16:34   #5
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har Hestravotter med uttagbart ullfor, fryser aldri med dem på. Fåes i både lange og stutte modeller.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:38   #6
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Fornøyd med mine tova votter med vindvotter utenpå, da er jeg god og varm.

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 23:40   #7
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har selbuvottlignende votter, men kunne tenkt meg overtrekksvotter. Hvor finner jeg sånt?

Gammel 30-12-09, 23:48   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig fornøyd med disse:

http://www.xxl.no/klaer/dame/hansker...t-dame-1057470

Disse er også gode:

http://www.xxl.no/klaer/dame/hansker...tten-w-1057472

Gammel 31-12-09, 11:28   #9
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skriver under på at ullvott med overtrekksvott er varmt og behagelig.

Bruker mine Selbuvotter til alt, og de nesten helt tova. Så tåler regn også. Men kan vel ikke akkurat skrive tekstmeldinger med de på.

Gammel 31-12-09, 11:46   #10
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har Hestravotter med uttagbar innervott av ull. De er ikke vanntette, men vannavstøtende, gode og varme.
Jeg har også fått Norrøna vindvotter jeg ikke har prøvd ennå. Skal strikke tovavotter for å ha inni dem.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 16:00   #11
Tranquil
Erfaren

Tranquil sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg har selbuvottlignende votter, men kunne tenkt meg overtrekksvotter. Hvor finner jeg sånt?

Sportsbutikker selger overtrekksvotter

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 19:48   #12
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

Sportsbutikker selger overtrekksvotter

Ah! Takk

Gammel 11-01-10, 17:36   #13
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt sent kanskje men:
Jeg har Bergans "vanntette" votter, ikke goretex tror jeg, mener det stor noe annet? samme det: Lange, som kan strammes 2 steder. Supergode og varme, til og med varm på hendene i -25! Svært godt fornøyd!

Sist redigert av ItsOnlyMe : 11-01-10 kl 20:34.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 17:40   #14
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig fornøyd med mine Storbergvotter. De er lange, tynne og varme.
Jeg bruker dem også på de kaldeste dagene og de er veldig varme trass i at de er tynne.

http://www.xxl.no/klaer/herre/hanske...llvott-1021517

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 18:09   #15
puselini
Aktiv

puselini sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
puselini er litt kul
Standard

Jeg har hjemmestrikkede votter. Og til litt mer røfft bruk så er jeg veldig glad i hanskene mine fra Hellstorm. De har holdt meg varm og tørr uansett vær og kuldegrader.

Og så har jeg vel noen goretex votter fra hestra. Gode de og.

puselini er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 18:31   #16
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ullvotter + overtrekksvotter. Kjempeflott.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 21:00   #17
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Nå har de slag på Lill Sport-votter til voksne på Obs i Trondheim. Passe tykk til midt vinterføre, og fin til å ha ullvott inni.

Gammel 11-01-10, 21:04   #18
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Slik ser de ut:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.