|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
![]() Hva sier man? (Fylletafsing)Det kan tenkes at jeg er over gjennomsnittet prippen, men jeg takler veldig dårlig at fulle, fremmede menn legger amen rundt meg eller kliner seg inntil meg i garderobekøen på julebordet ol, mens de spør om jeg har det gøy i kveld osv. Jeg kjenner at jeg steiler innvendig og gjennom hodet mitt flagrer diverse kommentarer; alt fra "Stikk av, din støgging!" til "Iiik, jeg er gift, altså". Jeg ender som oftest opp med å smile veldig stivt og mumle noe, mens jeg forsøker å komme meg vekk. Mulig at jeg er for sjelden ute på livet, men jeg takler sånt veldig dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier man?Så lenge de er fremmede så skal du jo antagelig ikke ha noe med disse mennene å gjøre i ettertid- da er det jo bare å be dem dra til seg lankene og dra lukt til helvete!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier man?"Stikk av!!" :det enkle er ofte det beste: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hva sier man?Et hardt spark i skinnleggen pleier å hjelpe sammen med et drepende blikk. Dersom det ikke hjelper så pleier det å tilte for meg, da forsvinner de fleste.
![]() |
![]() |
#11 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva sier man?Det mest drastiske skrittet jeg har gått til i den anledning, er å fyre meg og reise meg. Heldigvis hadde den uheldige sjekkeren en kompis som var ørlite mer edru og tok ham med seg og gikk. Hvis ikke, er jeg redd jeg rett og slett hadde banket opp han som ikke ga seg etter tre tydelige nei.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva sier man?Man har den klassiske drink i trynet/halvliter over hodet. Det funker.
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva sier man?
Nå var vel dette strengt tatt noe som er hentet ut fra en lukket del av forumet.
![]() |
#20 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva sier man?Jeg gidder sjelden å gidde og tenke ut noe fænsi i sånne sammenhenger, og pleier rett og slett bare å flytte personen bestemt, men vennlig bort. Blir de derimot ubehagelige, så blir jeg det også, men det er sjelden nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|