|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Dere andre som bor på Jessheim eller deromkringHar ungene spark? Er det en vanlig ting å ha, eller er det bare nå i år at det er sparkføre til og med her i Oslo? Vi flytter til sommeren, og tenkte at spark kunne være en fin bursdagsgave - det er vel det eneste jeg kan komme på at ungene trenger. Men gidder ikke det hvis det ikke er noen som bruker spark der.
![]() |
#2 |
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere andre som bor på Jessheim eller deromkringVi bor rett ved sentrum og har spark men bruker den lite, men det går fint an å bruke spark på sideveier og fortau, mamma bruker spark mye om vinteren her
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere andre som bor på Jessheim eller deromkringVi har ikke spark, men vi kunne fint ha det. Jeg er sikker på at jeg har sett folk med spark her i området. Jeg bor vel like nærme sentrun som Nuta men i andre enden, og hadde jeg hatt spark kunne jeg godt ha brukt den inn til senteret eller Obs eller noe sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|