|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Jeg var på meny igår for å kjøpe Jacobs-pølser. (de har null karbohydrater og ytterst få tilsetningsstoffer). Men så var de tomme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?
Etter at de voksne hadde gått hjem, kanskje?
![]() |
#5 |
Sånn passe sane
|
![]() |
#6 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Hærregud, er det mulig.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Himmel og hav?
![]() |
#8 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Jeg ser også for meg at dette er på ettermiddagen / kvelden når de voksne som er erfarne er på jobb. Jeg opplever veldig ofte at det en del uvitende ansatte på ettermiddag / kveldstid. Men noen er jo erfarne selvsagt.
![]() |
#9 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Servicen i ferskvarediskene rundt omkring, kan være heller laber til tider. Det blir nesten som å be om å få hjelp med å bytte en lyspære på en bensinstasjon. De kan ingen ting om det, de bare jobber der.
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
I endring
|
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Jeg skjønner jo at det er for å få kabalen til å gå opp, men det blir litt feil og rar kundebehandling ut av det
![]() |
#14 |
Unik
|
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Der som eg jobba før hadde me alltid ein av dei faste som var ansvarlig for butikken. Mange skuleelevar ja, men det skulle alltid vera ein fast ansatt der og som kunne ta seg av spørsmål, bestillinger og slike ting.
![]() |
#15 |
Bedreviter
|
Kanskje de fast ansatte med lengst erfaring synes det er hyggeligere å jobbe på dagtid og kunne gå hjem til ungene sine på ettermiddagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Jeg syns det virker som Norge er ganske enestående på å ikke ha eksertise der man forventer å finne det, samt veldig mange færre ansatte på steder som butikker og bensinstasjoner. Det finnes nesten ingen i kjedene som har noe som helst peiling på varer de selger.
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Jeg synes i grunnen også at man har ansvar for selv å sette seg inn i det man jobber med, ekstrahjelp eller ei. Hvertfall basiskunnskaper, som feks. å vite hva en Bratwurst er (noe jeg trodde alle visste). Da jeg begynte å jobbe i helsekost ved siden av skolen for mange år siden, brukte jeg flere timer daglig på å sette meg inn i alle produktene og slikt, jeg gikk gjennom alle hyllene og lærte meg navnet på alle produktene, tok med 2 tonn brosjyrer hjem og studerte dem osv. Okei, nå brant jeg for akkurat det faget, men uansett hvilken jobb man har bør man jo sette seg inn i det man driver med synes jeg. Det er jo ikke bare bedre for kundene men også for en selv, så man slipper å stå der som en idiot når man blir spurt om noe.
![]() |
#19 |
I endring
|
Det skjønner jeg, men hva med å ha krav til den hjelpen de da ansetter?
![]() |
#20 |
I endring
|
![]() Sv: Jommen sa jeg service. Pølse, sa du?Jeg kan bare snakke for meg selv som er ansatt hos en grosist og jobber i butikken der hvor vi har VVS,VA, Elktro og Kulde artikler. Jeg er ansatt som elektro men for meg er det naturlig å lære så mye som mulig av de andre fagene også for å være til best mulig hjelp
![]() |
|
|