|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Wii hjelp - spillplaten sitter fast inne i konsollenHva gjør man da? Mario spillet sitter fast inne i konsollen, vi trykker på eject men det kommer ikke ut, bare lager en "stygg" lyd
![]() |
#2 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wii hjelp - spillplaten sitter fast inne i konsollenPrøv å skru av og latt den være av en liten stund, skru på og prøv igjen. Håper den kommer ut.
![]() |
#3 |
anglofil
![]() Sv: Wii hjelp - spillplaten sitter fast inne i konsollenNå forteller jo vesla meg sannheten. Hun "kom bare borti med neglen sin når hun skulle sette i nytt spill"
![]() |
#4 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Wii hjelp - spillplaten sitter fast inne i konsollenPrøv å skru av først uansett, mulig det går seg til. Kanskje den bare trenger litt drahjelp for å komme seg ut også.
![]() |
#5 |
anglofil
![]() Sv: Wii hjelp - spillplaten sitter fast inne i konsollenTakk for tips men det hjelper desverre ikke å skru av, den sitter dønn fast og jeg mistenker at hun har dyttet på så den muligens har satt seg fast, eller et eller annet
![]() |
#6 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Wii hjelp - spillplaten sitter fast inne i konsollenHun har ikke dyttet inn et spill i tillegg til det som stod i da, så det er to discer inni der? Kan høres ut som om dere uansett trenger fagkyndig hjelp for å få det/de ut - ta den med til Expert, så ser de på den. Er det bare en disc så trenger dere sikkert ikke å betale, det skjer jo faktisk at slikt setter seg fast, er det to inni der så er det jo litt vanskeligere å snakke bort ... Går det an å spille på den da?
![]() |
|
|