Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bravissimo sine klær?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 12:48   #1
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Bravissimo sine klær?

Har noen prøvd bravissimo sine klær? hva er curvy og ekstra curvy? er de noe fine? erfaringer?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 14:12   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: bravissimo sine klær?

Kan ikke noe om størrelsene, men de sitter ihvertfall råflott når man har rett størrelse!!

Gammel 02-02-10, 14:55   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 har vel litt erfaring her.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 15:05   #4
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 har skjorter og sommertopper derfra og de sitter som et skudd, men så har jeg åpenbart fått riktige størrelser også.

Sommertoppene har vel cupstørrelse mener jeg å huske, de andre klærne kjøpte jeg etter mål, og det passet. Men vet det er andre her inne som ikke har vært fullt så heldige - uten at jeg husker hvem.
Jeg har vært veldig fornøyd med å ha bluser som ikke spriker foran! Og stroppetopper o.l. med innebygget bh har gjort at jeg har begynt å gå med sånt om sommeren - før gjorde jeg ikke det.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 15:25   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bravissimo sine klær?

De er veldig korte. For korte til meg.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 15:43   #6
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har ikke vært veldig lange til meg heller, men jeg er ganske "kort i livet"

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 15:53   #7
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en kjole og en topp derifra. Mener at forskjellen mellom curvy og really curvy ligger et sted mellom F eller G-cup. Mener det står i størrelsesguiden på nettsidene.

Er veldig fornøyd med klærne. De sitter veldig godt på. Kunne tenkt meg at toppene var litt lengre, evnt i tunikalengde.

Gammel 03-02-10, 09:50   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en penkjole derfra, i str 10 curvy (den minste puppe-størrelsen ). Den har goood plass til mine 65E-pupper, i alle fall! Faktisk littegranne stor. Jeg kunne nok med fordel ha valgt str 8-curvy i stedet for 10-curvy, siden kjolen skrår ut.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.