|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg har heldigvis vært ganske forskånet for dette, bortsett fra et og annet fiskebein i makrell-i-tomat, og en treflis her og der.
![]() |
#2 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg fikk et brukt plaster i maten på en restaurant i Oslo, jeg kjenner at jeg blir litt kvalm bare ved tanken på det, selv om det er mange år siden.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg fant en gang en tannpirker i middagen min da vi spiste på en kinesisk restaurant. Mannen min tok den med bort til personalet, og fikk til svar at "ja, den er ikke fra oss, vi har ikke slike tannprikere!"
![]() |
#4 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg fikk noen grønne åmer i salaten en gang. Når jeg leverte den tilbake, så ble jeg spurt om jeg ville ha ny mat, eller pengene tilbake...som om jeg var sulten lengre...
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Tann i rundstykke ! Jeg hadde gått rett og kastet opp.
![]() |
#6 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Kjønnshår under pizzaen. Hadde en lei følelse pga en del blikk fra pizzabakerne,løftet opp pizzane før jeg begynte og spise,og der lå det et lekkert kjønnshår....
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?En nattsvermer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg kjøpt bagle på bagels and juice en gang - hvor det lå noen helt ferske bloddråper på salaten. Fikk selvfølgelig ny bagle tvert.
![]() |
#12 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Jeg har laget den ultimate slankeseg-tråd! :stolt og veldig mett:
![]() |
#14 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Nei, som sagt, dette er tråden for oss som prøver å gå ned i vekt.
![]() |
#15 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?
![]() |
#17 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Fikk mark salaten i burger på Burger King engang, fikk penger tilbake og masse beklagelse.
![]() |
#19 |
Endelig ferdigflyttet
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Fridays er et genialt spisested. Super mat og knallgod service.
![]() |
#20 |
Evig optimist
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?Min venninne og jeg spiste Grandiosa pizza for mange år siden.Venninnen min tygget plutselig på noe som viste seg å være en tann
![]() |
|
|