|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Er det noen som har gode tips til meg? Hvilke merker og modeller er bra? Hva bør man tenke på? Vi har ingen bestemte krav, annet enn at det ville være praktisk om et vanlig program ikke varte altfor lenge. At den skal kunne ta store tøymengder, tror jeg ikke er så viktig. Derimot er det viktig at den er driftssikker og ikke gir seg til å spyle vann utover gulvet gjennom vaskemiddelskuffen.
![]() |
![]() |
#3 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Jeg ville valgt en av de dyreste modellene til enten AEG eller Miele. De har garantert de egenskapene du er ute etter.
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Vi har toppmodellen til Siemens, og den er helt super. Den har egne flekkfjerningsvalg for de enkelte vaskeprogrammene, og det virker faktisk. (Egen innstilling for blodflekker, vinflekker, tomatflekjer, sand og søle osv.) Klærne til ungene er virkelig renere enn de var med den gamle maskinen. Den har eget program for utetøy, som er supert til parkdresser (ikke minst i kombinasjon med søle og sand-flekkvalget), og den har kortprogram på bare 15 min, som er supert til ting som bare skal skylles opp lett. Den tar 8 kg, som er praktisk når hele familiens sengetøy skal vaskes. Sist redigert av Teofelia : 11-02-10 kl 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?
Vaskemaskinen vår er det eneste her i huset som ikke er Siemens, og akkurat nå kjenner jeg at jeg skulle ønske Ariston maskinen som har virket trofast i godt over 12 år snart kunne gå føyken.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Finnes ikke bedre enn Miele - de går og går.
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Oooh, Teos supermaskin hørtes bra ut!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Miele! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Det er ikke noe å lure på. Miele selvfølgelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Klart det må bli en Miele!!
![]() |
#14 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hvilken vaskemaskin anbefaler du?Jeg vil gjerne avbefale LG. Ja, den vasker 7 kg, men den synger en lang tirade hver gang den starter eller fullfører noe.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() |
#17 |
intro
|
Å, pass deg nå, så det ikke går troll i ord! Det var nemlig en Ariston (and on and on) som slo klikk hos oss.
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Vi har også en fra Siemens, jeg aner ikke om det er noen toppmodell, men den var i hvert fall dyr nok med sine ti tusen på tilbud. Jeg husker ikke modellnummeret, for vi bor ikke hjemme akkurat nå, men den er suveren og tar 8 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Vi hadde også Ariston før. Mielekvalitet ifølge selger. Miele my ass. Største drittmaskinen jeg har vært borti. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bedreviter
|
Kan godt tenkes å være samme modell, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|