Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 21:10   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har PAX garderobeskap på 100 cm bredde som kan svare meg på et spørsmål?

Vi skal kjøpe garderobeskap til barnerommene og tenkte å kjøpe PAX i 100 cm bredde. Men når jeg prøver garderobeplanleggeren får jeg ikke opp noen midtdeler i skapet, som er vanlig i andre garderobeskap på 100 cm?

Noen som vet om det går å ha? Slik at jeg kan ha en hylle i full bredde øverst i skapet og så en midtdeler ned fra denne og hengestang på ene siden og trådhyller på andre siden?

Eller må jeg ha 2x50cm skap inntil hverandre?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.