|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bløtkake-spørsmålJeg skal, for første gang i mitt liv, bake bløtkake. Er det en sånn kake som er best å lage dagen før, eller er det best samme dag? Kremen utenpå er vel unektelig mest delikat samme dag. Bør den deles og dynkes i dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bløtkake-spørsmålJeg syns den blir best hvis den fylles dagen før, og at man har på toppkrem og pynt like før servering.
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bløtkake-spørsmålJeg liker den ferskest mulig, men lager gjerne bunnen kvelden før. Da pakkes den inn og ligger på kjøkkenbenken til dagen etter. Så setter jeg sammen og pynter da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Bløtkake-spørsmålAlle her i huset synes den er best dagen etter ! Jeg dynker alltid bunnene kvelden før kaka skal spises og setter den sammen på morgenen dagen etter. Da er den super på ettermiddagen og enda bedre dagen deretter.
![]() |
#5 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Bløtkake-spørsmålMm. Jeg lager den alltid dagen før, synes den smaker så mye bedre når den har "satt" seg litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|