|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Et kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Ja det leiter jeg etter. Har hørt rykter om at det finnes, men aldri funnet ut hva det heter eller hvor jeg kan skaffe det.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Jeg er på samme nivå, mener å ha hørt om at det finnes, men... sorry, kan ikke hjelpe.
![]() |
#6 |
Kakemonster
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Jeg tenkte først på cernit, men de pakkene er jo innmari små da. Da blir det dyrt til så mange. Dessuten tørker det vel ikke på så kort tid som du forespeiler.. Trolldeig og blåleire er billigere, og kan også lufttørke, men det tar nok også endel lenger tid.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Jeg tenkte også på cernit. Man kan kjøpe større pakker også, og enten tørke i lufttemperatur eller i ovnen på rundt 30 minutter tror jeg.
![]() |
#8 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?DAS-leire.
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Terracottaleire koster ikke all verden, om du unngår å kjøpe det på Panduro, og det tørker av seg selv på relativ grei tid.
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Jada. DAS pronto leire sto det på nettsiden jeg tok bildet fra kr 39 for en kg.
![]() |
#12 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Juhu, nå er jeg i gang. Prøver meg på DAS-leire, har funnet en forhandler og skal ringe og høre om de har noen tips til mengde. Vi trenger jo litt.
![]() |
#13 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?
Nordbye skal ha 58 kr fir en kg. Jeg får leite etter nettsiden din Bauche. Nekter å tro at panduro er særlig mye billigere.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?http://www.pandurohobby.no/pan/IboxS...T=*SL&VG2=5030
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?http://www.okani.no/julekatalog2009/...2/display.aspx
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?
Aha, da tok jeg feil. DAS-leire ja, det var minner fra barndommen!
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Aha, jeg har funnet forhandler. Okani.no
![]() |
#18 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?hva med papirleire
![]() |
#19 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: ET kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Å hoi, nå kom jeg tilbake til denne tråden etter å ha søkt etter leiretips på nettet. Litt skummelt i grunnen. Men det er vel sånn internettet er.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Et kitt/leire som er lett å jobbe med, og som stivner av seg selv?Jeg har også funnet FP-tråder når jeg har googlet etter ting...
![]() |
|
|