![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() ErgoRapido?Jeg ønsker meg veldig en ministøvsuger, men har litt dårlig erfaring med de aller minste man får kjøpt. |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ErgoRapido?Min mor og min søster er veldig fornøyde med sine ErgoRapidoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: ErgoRapido?Jeg har allerede to vanlige støvsugere, en oppe og en nede, men trappa trenger støvsuging oftere enn det andre (minst en gang om dagen), og det er SÅ pes å drasse frem en av de store bare for å ta trappa. |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: ErgoRapido?Jeg er også veldig fornøyd med Ergorapidoen vår. Har dog ikke forsøkt den på tepper av noen sort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ErgoRapido?Jeg elsker min!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: ErgoRapido?
Tror du den enkleste holder? |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ErgoRapido?Vi har den dyreste , men jeg tror ikke den "dårligste" er så ille den heller .Vi bruker vår mest til smuler og støv etter barna . Men jeg har prøvd den på ullteppet også . Det ver minimal forskjell 1200 mot 1400 watt på modellene , du betaler vel egentlig mest for fargen/finishen på den dyreste modellen . Bare ikke pakk den inn til husets yngste i julegave . Det kan oppstå en liten konflikt etterpå . |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ErgoRapido?Jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten min før jeg fikk den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: ErgoRapido?Helt elendig produkt. Jeg solgte vår for ikke så lenge siden, når den ikke klarer å suge opp et riskorn en gang omtrent, da er det ikke mye å ha. Jeg har faktisk hatt denne støvsugeren to ganger. Førset gang for kanskje 5 år siden. Elendig sugekapasitet så jeg solgte den på finn. I fjor høst tenkte jeg at nå har produktet sikkert vært gjennom de verste barnesykdommene og produsenten har klart å lage et produkt som faktisk virker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: ErgoRapido?Vår funka bra i starten, så gikk det dårligere. Jeg tror det skyldes at hår og støv setter seg fast i den børsten som snurrer rundt under støvsugerhodet. For at den skal suge opp, må den børsten går rundt. Det gikk i alle fall mye bedre etter at jeg renset børsten skikkelig. Men hårstrå kan jo sette seg fast uten at det synes så lett, og kan være vanskeligere å fjerne?
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: ErgoRapido?Jeg er IKKE fornøyd med vår ErgoRapido. Den tar ikke sand, riskorn og andre litt større ting enn lett husstøv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: ErgoRapido?Jeg er veldig fornøyd med Ergorapido. Jeg bruker bare den, og så er det mannen sin jobb å sloss med sentralstøvsuger-monsteret. Ergorapido holder fint til et race over kjøkken og stue. Vi har forresten den nye modellen. Den eldre modellen vet jeg at flere ikke var fornøyd med.
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: ErgoRapido?Kanskje vi har et ekstra skittent hus |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
Næsj, da. Vi har en ny modell, men den tar ikke sand, altså. Men den tar ris og smuler, og støv. Men man må som sagt passe på at den børsten under ikke er surret fast i hår og støv, da funker den ikke så bra.
![]() |
#15 |
Superaktiv
![]() |
![]() Sv: ErgoRapido?Nå er jeg litt flau: børsten under hadde selvsagt hår og |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#19 |
Off the map.
|
Enig med du. Den kaster smulene rundt omkring. Eneste som duger sånn passe er hybelkaniner.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: ErgoRapido?Min tar det den skal ta, så superfornøyd så langt. Selv om jeg ikke har den aller sterkeste - 14v, men 12v. |
![]() |
![]() |
|
|