Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nespresso - tanzarù

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 17:44   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Nespresso - tanzarù

Har dere smakt den? Den grønne som er Limited edition nå? Jeg kjøpte ett par esker i Oslo i helga, to første nå. Jeg likte den veldig godt!
Så herved er den anbefalt.

Gammel 10-05-10, 17:47   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nespresso - tanzarù

Jeg bestilte den, og nå har søs fått kaffen. Så jeg får den i morgen tenker jeg!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 17:48   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

mm- det minnet meg på at vi er fri for Nespresso kapsler - tror vi snart må ta oss en tur til byen og handle.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 17:50   #4
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Jeg også skal få noen av disse i hus nå straks .

Gammel 13-05-10, 15:41   #5
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Der sendte jeg avgårde bestilling på flere av disse. Jeg tror det er de beste kapslene jeg har smakt fra Nespresso!

Gammel 13-05-10, 15:42   #6
Albertine
Passiv

Standard

Jeg bestilte akkurat en hel haug!

Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 16:23   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Bra Albertine!
Jeg sendte en på 100 kapsler. De jeg kjøpte i Oslo er straks bortevekk.

Gammel 13-05-10, 17:32   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Er de espresso eller lungo-kapsler?

Gammel 13-05-10, 18:11   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Bra Albertine!
Jeg sendte en på 100 kapsler. De jeg kjøpte i Oslo er straks bortevekk.

Da må jeg få kjøpe av deg noen altså!
Har jo nettopp bestilt, men kun 10 slike.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 11:03   #10
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Mannen har smakt de grønne på jobb, og han sier de er grusomme. Men kanskje jeg skal be ham ta med et par hjem?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 11:05   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Er de espresso eller lungo-kapsler?

De er espressokapsler. Veldig veldig gode. Den espressoen jeg har likt aller best så langt. Veldig frisk og fruktig smak, samtidig som den er avrundet i smaken, ikke for sterk, men smakfull. Anbefales sterkt!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 11:06   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Vel, da har ikke han og jeg samme smakssans i alle fall

Gammel 18-05-10, 11:07   #13
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Den espressoen jeg har likt aller best så langt.

Gammel 18-05-10, 11:35   #14
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Jeg drikker ikke kaffe, men mannen sier at de er veldig, veldig gode.

Neados er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 17:02   #15
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Vi bestilte kapsler igår og tok med noen sånne. Gleder meg!

Gammel 18-05-10, 17:27   #16
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes de er kjempegode.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 17:36   #17
Albertine
Passiv

Standard

Pokker, er det espresso?

Svar med sitat
Gammel 18-05-10, 17:50   #18
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Den er litt for syrlig etter min smak. Den grønne lungoen, derimot - helt nydelig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 20:38   #19
annemor
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
annemor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg kjøpte bare med ett rør på siste bestilling, og angrer på at jeg ikke bestilte flere! Kjempegod!! Var litt skeptisk etter forrige gang jeg bestilte limited edition, da var det pepperkakekaffe

annemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 20:53   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne likte jeg ikke. Pepperkakekaffe er derimot mannens favoritt. Synd den ikke finns mer, men godt at jeg kjøpte endel av den.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.