|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvilket salongbord?Jeg skal fleske til med nytt IKEA-salongbord i dag tenkte jeg, og vil gjerne ha innspill. Sist redigert av Left : 01-03-10 kl 12:16. |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket salongbord?Vi har det nederste borde, Lack er det vel. Det har blitt mye hakk i med små barn i huset.
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvilket salongbord?Dropp glass ! Du kommer til å bli småsprø om du er samme ulla som meg. Jeg liker å ha det rent og pent, men er ikke av typen som løper med støvtørker og sprayflaske hele tiden.
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket salongbord?Jeg har en venninne som har det øverste, og lo og hår og slikt setter seg i kanten mellom glasset og treet, og det er nokså styrete å få vekk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket salongbord?Jeg likte den midterste best.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvilket salongbord?Glass er upraktisk kanskje, som det øverste. Lack (nederste) er grusomt lett! Så jeg ville gått for det i midten. Men jeg synes i grunn det er litt lavt, men det er jo salongbord nå.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket salongbord?Jeg var tilbøyelig til å kjøpe det øverste, men nå skal jeg def. ikke gjøre det. Er som Susse på kjøret med rent og pent, og da blir jeg bare irritert antakelig. |
![]() |
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket salongbord?Likte det i midten best!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket salongbord?Jeg ser ingen av bordene du viser, men går ut i fra at det ene er et Expedit-bord med glassplate? Jeg kjøpte et slikt til meg sjøl til jul, og jeg er veldig fornøyd med det. Det blir jo fort fingermerker oppå platen og støv under platen, men det er lett å få det bort. Jeg har lagt blomster av filt under glassplaten pluss bilder av ungene, riktig så lekkert!
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilket salongbord?
Det var jo faktisk en veldig god idé.Jeg endte opp med to små bord jeg har satt sammen, men de koster jo nesten ingen ting, så ingen krise om jeg bytter dem ut om en stund. |
![]() |
![]() |
#11 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvilket salongbord?Har det nederste, og det har blitt mye riper og flekker på det ila et halvt år. Men, ikke store investeringen da, så når jeg flytter herfra er det sikkert greit med litt forandringer lell. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|