|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tåler regn
|
![]() Nydelig dikt, men hvem har lagd melodi/synger?Hørte denne melodien på radioen for en liten stund siden. Jeg synes det var helt nydelig tekst og melodi. Nå fant jeg fren teksten, er det noen som vet hvem som har lagt melodi eller synger denne teksten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Nydelig dikt, men hvem har lagt melodi/synger?Louis Jacoby? (eller hvordan det nå staves...) Sist redigert av Frantzen : 02-09-07 kl 22:04. Årsak: leser ikke alltid godt nok... |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nydelig dikt, men hvem har lagt melodi/synger?......
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 02-09-07 kl 22:05. Årsak: Det var vel ikke det du spurte om... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Nydelig dikt, men hvem har lagt melodi/synger?Nå kan det hende jeg misforstår igjen...men det er jo han selv som synger den, vel? Det er ihvertfall han jeg har hørt, mener jeg. Trodde det var han selv som hadde laget melodien også |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nydelig dikt, men hvem har lagt melodi/synger?Det står jo i overskriften på sangen?
![]() |
#7 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Nydelig dikt, men hvem har lagt melodi/synger?Jeg vet at det er Luis Jacoby som har skrevet diktet, men jeg lurte på om det var han som sang også. Det er jo ikke alltid den som lager tekster som synger |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Nydelig dikt, men hvem har lagd melodi/synger?Ja, det er han selv som synger |
![]() |
![]() |
#9 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Nydelig dikt, men hvem har lagd melodi/synger?
Takk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|