|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Etter katastrofen - går den i repriseDen !"#¤%&/%&/ PVRboksen vår har bare tatt opp 30 min av fredagens episode av Etter katastrofen. Noen som vet om den går i reprise?
![]() |
#3 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Etter katastrofen - går den i reprise |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Etter katastrofen - går den i repriseNrk ligger ut det aller aller meste på Nett-tv. Det er helt herlig!
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Etter katastrofen - går den i repriseDet er ikke den serien om Themsen som flyter over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
![]() Sv: Etter katastrofen - går den i reprise
Nei, om influensa.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Etter katastrofen - går den i repriseÅja haha, jeg trodde det var en dokumentar nå, jeg har ikke visst hva den het på norsk. Sier bare Survivors jeg. Jeg så sesong 1 og slukte den, den var utrolig spennende. Sesong 2 er dødsens kjedelig, jeg pinte meg gjennom episode 1 og nesten hele 2, orker ikke å se mer.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Etter katastrofen - går den i repriseSesong to er vel ikke kjedelig vel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Etter katastrofen - går den i repriseSå S er bra altså? Jeg datt av etter episode 3, ble så gærn av hun damen som lette etter sønnen sin hele tiden. Jeg har dog resten liggende på telefonen som emergency entertainment.
![]() |
![]() |
|
|