|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Mørk blond med noen grå - lysfarget...jeg får ikke time hos frisøren min enda, og vurderer om jeg skal farge etterveksten selv. Jeg har en ganske lys blond farge i håret, og underhåret er egentlig farget blond kald (ask) men har dessverre blitt gylden i sola og etter en del vask.
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mørk blond med noen grå - lysfargetJeg hadde ikke turt. Jeg har svart belte i hårfarging, men hadde aldri våget meg på lysfarging, for det er lett at resultatet blir annerledes enn ønsket, spesielt hvis du har litt grått i tillegg. Det kan fort få grønnskjær, og da ville jeg heller ventet, eller gått til en annen frisør.
![]() |
#3 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Mørk blond med noen grå - lysfargetBruker lillashampo og jeg tror ikke jeg tør. Frisøren min er jeg utrolig fornøyd med, vil nødig gå andre steder nå som jeg vet det blir bra, men takk skal du ha uansett.
![]() |
|
|