Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mørk blond med noen grå - lysfarget

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-10, 22:11   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Mørk blond med noen grå - lysfarget

...jeg får ikke time hos frisøren min enda, og vurderer om jeg skal farge etterveksten selv. Jeg har en ganske lys blond farge i håret, og underhåret er egentlig farget blond kald (ask) men har dessverre blitt gylden i sola og etter en del vask.

Jeg lurer på om det finnes en ganske lys kald hårfarge jeg kan ta på etterveksten? Om jeg tør. Så kanskje jeg kunne sluppet å dratt så ofte til frisøren.

Gammel 25-07-10, 22:36   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mørk blond med noen grå - lysfarget

Jeg hadde ikke turt. Jeg har svart belte i hårfarging, men hadde aldri våget meg på lysfarging, for det er lett at resultatet blir annerledes enn ønsket, spesielt hvis du har litt grått i tillegg. Det kan fort få grønnskjær, og da ville jeg heller ventet, eller gått til en annen frisør.

For å ta bort gyllenskjær og fremheve kalde blondtoner, funker shampoo/kur i lilla eller sølv. Den fra Paul Mitchell skal være superbra, ifølge frisøren min, men jeg våget aldri å bli helt platinablond (fra svartfarget utgangspunkt), så jeg vet ikke.

Gammel 25-07-10, 22:38   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Mørk blond med noen grå - lysfarget

Bruker lillashampo og jeg tror ikke jeg tør. Frisøren min er jeg utrolig fornøyd med, vil nødig gå andre steder nå som jeg vet det blir bra, men takk skal du ha uansett.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.