|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Godteri"fri" mars?Noen som blir med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godteri"fri" mars?
Kan bare sitere denne.
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Dere er flinke altså! Slanketråden i mars der dere skrev var veldig imponerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det eneste som funker for meg er å kutte fullstendig. Nå har det gått så lang tid at jeg ikke har lyst på i det hele tatt. Lurer veldig på om jeg kan ha et 'normalt' forhold til godteri igjen ...
![]() |
#7 |
rakkarpus
|
Takk! Det som ihvertfall har gjort at jeg har kommet i gang er at jeg føler meg såå ille til mote når det ikke hjelper å holde inn magen, den buler liksom ut likevel. Og ikke så pene lår, med masse bulker som kommer pga fettet. Og nå har jeg bare bestemt meg pga det, jeg vil tilbake til et stadie der jeg kan føle meg vel med kroppen min |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Jeg har ikke spist godteri på 4 dager, dvs siden 2. mars, så denne tråden ser ut til å passe godt for meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Heia dere, dere er kjempeflinke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fjellpiper
|
Begrensinger er bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Så bra flere henger seg på!
![]() |
#13 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Jeg erfarer at jeg spiser mindre godteri (og har lyst på mindre) når jeg har sunne, næringsrike mellommåltid. Kålrot og gulrot er kjekt som starten på lunch eller som mellommåltid. Smoothie er jo også en vinner når en har litt lyst på søtt. Tar jeg en smoothie når jeg kjenner en anelse lyst på sjokolade har jeg sjelden lyst på det etterpå. Youghyrt naturell med rosiner, valnøtter og blåbær/blåbærsyltetøy er også et godt mellommåltid.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Skal me sjå, det er 8 dagar ut i mars og eg har spist..... oi, litt kvar dag.... Pokker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Dag 6 uten godteri for mitt vedkommende. Jeg tror cold turkey er veien å gå for meg, jeg har et voldsomt søtsug egentlig, og nå har jeg droppet både godteri og kjeks/kaker/is. Begrenser også marmelade/syltetøy på brødskiva så godt jeg kan. Det går overraskende greit egentlig. Jeg merker at søtspising for meg er veldig knyttet til "noe godt til tekoppen". Hver gang jeg lager meg en kopp te føler jeg at jeg må ha ett eller annet. Nå tar jeg enten usøtete havrekjeks, frukt, nøtter eller ingenting. Og det går ganske greit, enn så lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
rakkarpus
|
Benn there, done that..
![]() |
#17 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Hvordan går det folkens?
![]() |
#18 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Bra Ine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
rakkarpus
|
Så bra når en ser noen synlige resultater altså! Jeg tenker at noe "må" en unne seg om en skal klare det.
![]() |
#20 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Godteri"fri" mars?Hvordan går det? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|