|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Trenger gardintips #oppdatert#Har endelig fått malt stuen hjemme og tenkte at det var på tide med noen skikkelige gardiner. Jeg er helt håpløs på interiør og aner ikke hva slags gardiner jeg skal gå for. Jeg synes spesielt det er vanskelig å finne noe til alle de små vinduene. Skal jeg gå for liftgardin, persienner, eller vanlige gardiner? Tips, helst med bilde, taes imot med stor takk.
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams. Sist redigert av carolin : 10-04-10 kl 02:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Trenger gardintipsIngen innsyn. Eneste er at solen kan bli litt irriterende så det kunne vært greit med noe der når man har behov for å stenge solen ute. Persienner kanskje?
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Trenger gardintipsEnkle lyse liftgardiner hadde jeg gått for i de små vinduene. vi har samme type vinduer i kjellerstua og det er veldig irriterende når kveldssola lyser inn på Tv skjermen.
![]() |
#5 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger gardintipsJeg ville valgt litt fargerike liftgardiner på de små vinduene jeg. Men ville festet de helt oppe ved taket så i teorien ser vinduene større ut og når solen ikke står på så kan de ha gardinene litt nede selv om nesten hele vinduet synes. Vet ikke om du forstod hva jeg mente nå... men har sett det flere steder og det er skikkelig kult... Kan se om jeg finner bilde. Sist redigert av Februarmamsen : 08-04-10 kl 12:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger gardintipsUnnskyld kupping av tråd, men hvor får man tak i Marimekko stoff, fortrinnsvis på nett ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger gardintipsHer har de godt utvalg!
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger gardintipsVille forresten valgt lyse rullegardiner i de små vinduen.De vil nesten ikke synes når de er rullet opp, så de vil ikke stjele lys når dere ønsker lys inn, samtidig er de enkle å trekke ned når de skal holde solen ute.(synes liftgardiner kan være litt plundrete med snorer og greier)
![]() |
#10 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Trenger gardintipsTakk for tips!
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger gardintipsSynes resultatet ble kjempe fint jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|