|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Jeg er en dårlig mor! Eller?Vesla er syk på femte dagen, det er min andre dag hjemme fra jobb med henne, og slik det ser ut nå, blir det hjemmedager ut uka.
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Det høres jo veldig greit ut, da. Du kan gjøre dine ting, kanskje jobbe litt? Mens hun slapper av og henter seg inn.
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Nei, det synes jeg ikke.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Ja, virkelig. Helt elendig om jeg må få si det. |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?
Nei hva er det som tilsier at man skal synes det er hyggelig å være sykepleier? Nå høres det jo ut som om du har det greit, og det er nå ikke så mye mer å gjøre med den saken. Du får jo jobbet litt, svart litt på telefoner, og så lenge jenta di får kos og stell som hun trenger, så går nå disse dagene og så er det jo snart hverdag igjen. Det du ikke får gjort nå, det finner du en løsning på når du kommer tilbake. Hvis sykdom er langvarig bør arbeidsgiver og du finne en løsning slik at du slipper alt når du kommer tilbake. Men som regel er det vel bare sånt man ordner når man er på plass igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Nope! Det er du ikke i mine øyne!
![]() |
![]() |
#8 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Jeg synes du er en god mor og en god arbeidskollega. Det er ingenting galt i å kjede seg og lengte tilbake på jobb når situasjonen er som den er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Nei absolutt ingen dårlig mor... Dattern din er åpenbart en "enkel pasient", og da trenger man ikke som "sykepleier" å være så på heller..
![]() |
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Du gjør jo der du skal, det er ingen som krever at man skal synes de mindre glamorøse sidene av foreldrerollen er veldig interressante eller morsomme. Jeg kan faktisk ikke fordra å bære syk grineplutt rundt i huset eller bli vekket 150 ganger om natten på grunn av utilpass liten gutt. Men det er likevel greit fordi han er barnet mitt. Men gleder meg til han er frisk, ja det gjør jeg. Det er uendelig mye kjekkere å gå hjem fra barnehagen med liten solstråle enn rundt i huset med sur ettåring.
![]() |
#11 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Synes at dette var et godt bilde på situasjonen!
![]() |
#12 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Sånn er jeg også, dvs du er normal - og en god mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Jeg skjønner hvorfor du får sånne tvangstanker om hvordan man "burde" være, men jeg ser ingen grunn til at du skal ha det. Det er jo kjempefint at du har en jobb som du kan savne når du må være hjemme, og flott at datteren din får det hun trenger av omsorg og stell. Hvis hun hadde vondt og gråt og trengte konstant trøst ville hun jo ha fått det, men når hun ikke trenger det men må ha ro og hvile er det jo helt flott at du samtidig kan være litt behjelpelig ifht jobben. Kos deg heller med historielesing og noen rolige dager, så suser det sikkert snart rundt ørene på dere alle sammen igjen uansett. God bedring til vesla! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Min Hvit liker også å være i fred når hun er syk,
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg er en dårlig mor! Eller?Datteren din får det hun trenger, da er du ingen dårlig mor
![]() |
|
|