|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tittel og tittel....
|
![]() Kake til 2-årsdagLillebror fyller 2 år på lørdag og jeg tenker at vi må markere det litt. Energien min er på bunn, men jeg har lyst til å bake en kake og kanskje noen muffins.
![]() |
#2 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake til 2-årsdagSjokoladekake/ langpanne er jo alltid enkelt. Eller du jukser og kjøpe ferdig poser i butikken som du blander ut.
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kake til 2-årsdagNesquickkaken er enkel og god. http://www.detsoteliv.no/searchresul...1gruppe.php?27
![]() |
![]() |
#4 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake til 2-årsdagJeg er elendig på muffinsbaking, men jeg når jeg lager Møllerens 1-2-3-muffins med smeltet smør istedet for olje, så forsvinner de fort. Jeg har gjort stor lykke med å lage tusenbeinmuffins langs hele bordet. Vi bruker å pynte dem med nonstop o.l og bruker lakrissnører og gummijoggesko til beina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Kake til 2-årsdag
Den så god ut, kanskje jeg skulle bakt den...
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
![]() Sv: Kake til 2-årsdagMin kjappeste (og også veldig populære!) bursdagskake er 2 liter vaniljeis som jeg velter over på et fat. Kjøp en stor pose non-stop og tøm over, og server med ditto sjokoladesauser
![]() |
![]() |
#7 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake til 2-årsdagSent ute, men muffinsoppskriften som rett og slett heter "Muffins" på www.detsoteliv.no er iallefall god! Kjapt og enkel å lage! Ble store, myke og ikke tørre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kake til 2-årsdagGelè (1 eller 2 farger) i plastglass er også en sikker slager. Pynt med en seigemann oppå eller no`. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|