|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Vi skal etter planene fly om en uke.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Om noen gir meg en flytur, så skal jeg ikke nekte.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg skulle fly, men nå for tiden flyr jeg alltid med sønnen så derfor har jeg ikke samme problemstilling som deg. Var det i Europa så tror jeg at jeg skulle gjøre det, men det er selvsagt avhengig av hvor viktig jeg føler at reisen er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg skal etter planen fly Oslo - Stockholm - Østersund på torsdag, og så tog Åre - Værnes - og fly Værnes-Oslo på lørdag.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Tror nok jeg hadde flydd, men mulig jeg hadde vurdert "viktigheten" av turen opp mot det å måtte ta en lang tur hjem/bli strandet en stund.
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg hadde reist om ungene var med. Hvis vi hadde barnevakt for de hjemme, så hadde krisemaksimereren i meg nok kommet frem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Foreldrene mine skal være barnevakt. De er ikke helt i form om dagen, men strekker seg for at vi skal komme oss på tur (stor bursdagsfeiring med venner). Da vi var borte en helg for en måned siden syntes barna den siste dagen var laaaang og de savnet oss.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg skal til London med jobben på søndag. Dersom vi kommer oss dit og ikke hjem igjen vil det oppstå en noe snodig situasjon, alle lærerne ved en skole er borte. Det kommer ikke til å bli noe stort problem, vi jobber ofte nettbasert og kan få til ting selv om det tar en dag eller to ekstra. Og min kjære er hjemme, er vant til å ha ungene og har besteforeldrene rett i nærheten. Katla kan gjerne buldre litt så snart vi har kommet oss bort. |
![]() |
![]() |
#11 |
maler
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Vi skal reise helga med 1. mai i. Da håper jeg det er rimelig avklart, vi skal til Alta og blir vel rimelig stuck hvis det plutselig kommer et nytt utbrudd. Og barna er satt bort til besteforeldre, så jeg vil vel være rimelig klar for å komme meg hjemover. Nå på søndag hadde jeg vært veldig skeptisk til å reise tror jeg, i og med at ungene er igjen her. De vil ha det bra, helt klart, men det er jo en ekstra belastning å være værfast med barna på legd.
![]() |
#14 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg kjenner at jeg er glad for å ikke ha noen flytur i sikte dette året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Min flyreise neste søndag er skolerelatert og jeg skal helst ikke ha fravær. Ut over uken må jeg vurdere tog, buss og Hurtigruta dersom askeproblematikken fortsetter.
![]() |
#16 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg hadde reist ja. Stoler på at de som følger med på dette er svært kritiske, og at de ikke åpner luftrommet før det er helt sikkert.
![]() |
#17 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Her har flyene kommet og gått i hele dag. Det har ikke vært noen problemer som jeg har hørt om.
![]() |
#18 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg er litt i tvil. Kjedelig å sitte i Spania og ikke komme hjem.
![]() |
#19 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Jeg er litt betenkt. Jeg skal til USA om halvannen uke, og ser rimelig svart på det å bli stuck der borte på grunn av ny askesky fra Katla eller noe slik. Jeg kommer til å ta det veldig tungt om jeg ikke kommer meg hjem til barnet mitt etter å allerede ha vært borte i over en uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Einsam
|
![]() Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?Hadde nok gått helt fint, slik bortsett fra at jeg er midt i en flytteprosess og ikke hadde hatt tid til utsettelser slik akkurat de nærmeste par ukene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|