Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-10, 20:01   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?

Vi skal etter planene fly om en uke.
Om det er slik at flytrafikkene er igang igjen da, kjenner jeg meg litt usikker på om jeg har lyst til å reise bort nå. Jeg kjenner at jeg rett og slett har litt skrekk for at Katla også skal få et utbrudd og at vi blir sittende fast i utlandet og ikke komme oss hjem til barna med det første.

Jeg er ingen katastrofetenker - men nå er det nå engang en naturkatastrofe i utfoldelse og ikke usannsynlig at en ny er rundt hjørnet.

Hvordan tenker andre?

Gammel 17-04-10, 20:03   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lyst til å fly med en gang flyene begynner å lette igjen?

Om noen gir meg en flytur, så skal jeg ikke nekte.

Gammel 17-04-10, 20:03   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle fly, men nå for tiden flyr jeg alltid med sønnen så derfor har jeg ikke samme problemstilling som deg. Var det i Europa så tror jeg at jeg skulle gjøre det, men det er selvsagt avhengig av hvor viktig jeg føler at reisen er.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:06   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg flyr på søndag om flytrafikken går.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:13   #5
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal etter planen fly Oslo - Stockholm - Østersund på torsdag, og så tog Åre - Værnes - og fly Værnes-Oslo på lørdag.

Hvis det er sånn med nød og neppe at vi kommer avgårde, og det er usikkert med returen så tror jeg at jeg lar være å reise, selv om det er 'morotur'. Jeg har ikke tid til å bli sittende værfast nå - selv om det sikkert er relativt greit å få retur fra Åre - er jo ikke akkurat på andre siden av kloden.

Gammel 17-04-10, 20:13   #6
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Tror nok jeg hadde flydd, men mulig jeg hadde vurdert "viktigheten" av turen opp mot det å måtte ta en lang tur hjem/bli strandet en stund.

Det kan jo være en mulighet til å komme unna et møte du egentlig ikke har tid/lyst til

Gammel 17-04-10, 20:16   #7
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde reist.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:20   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde reist om ungene var med. Hvis vi hadde barnevakt for de hjemme, så hadde krisemaksimereren i meg nok kommet frem.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:32   #9
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Foreldrene mine skal være barnevakt. De er ikke helt i form om dagen, men strekker seg for at vi skal komme oss på tur (stor bursdagsfeiring med venner). Da vi var borte en helg for en måned siden syntes barna den siste dagen var laaaang og de savnet oss.

Jeg er klar for å reise bort et par dager - men jeg er ikke klar for å måtte være borte lengre enn det både med tanke på barn og besteforeldre. Jobben også - der bør jeg absolutt være hver eneste time av arbeidsuka for tiden.

Ser det an. Men var bare litt nysgjerrig på hvordan folk tenker.

Gammel 17-04-10, 20:39   #10
Albertine
Passiv

Standard

Jeg skal til London med jobben på søndag. Dersom vi kommer oss dit og ikke hjem igjen vil det oppstå en noe snodig situasjon, alle lærerne ved en skole er borte. Det kommer ikke til å bli noe stort problem, vi jobber ofte nettbasert og kan få til ting selv om det tar en dag eller to ekstra. Og min kjære er hjemme, er vant til å ha ungene og har besteforeldrene rett i nærheten. Katla kan gjerne buldre litt så snart vi har kommet oss bort.

Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 20:46   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal reise helga med 1. mai i. Da håper jeg det er rimelig avklart, vi skal til Alta og blir vel rimelig stuck hvis det plutselig kommer et nytt utbrudd. Og barna er satt bort til besteforeldre, så jeg vil vel være rimelig klar for å komme meg hjemover. Nå på søndag hadde jeg vært veldig skeptisk til å reise tror jeg, i og med at ungene er igjen her. De vil ha det bra, helt klart, men det er jo en ekstra belastning å være værfast med barna på legd.

Gammel 17-04-10, 21:05   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, definitivt.
Jeg håper virkelig vi kan få fly fredag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:46   #13
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min planlagte reise er ikke mer enn 90 mil unna, så jeg skal nok komme meg hjem dersom flyene settes på bakken igjen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:49   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner at jeg er glad for å ikke ha noen flytur i sikte dette året.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:53   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min flyreise neste søndag er skolerelatert og jeg skal helst ikke ha fravær. Ut over uken må jeg vurdere tog, buss og Hurtigruta dersom askeproblematikken fortsetter.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:54   #16
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde reist ja. Stoler på at de som følger med på dette er svært kritiske, og at de ikke åpner luftrommet før det er helt sikkert.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 22:58   #17
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Her har flyene kommet og gått i hele dag. Det har ikke vært noen problemer som jeg har hørt om.

Gammel 17-04-10, 23:32   #18
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt i tvil. Kjedelig å sitte i Spania og ikke komme hjem.

Gammel 18-04-10, 08:52   #19
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt betenkt. Jeg skal til USA om halvannen uke, og ser rimelig svart på det å bli stuck der borte på grunn av ny askesky fra Katla eller noe slik. Jeg kommer til å ta det veldig tungt om jeg ikke kommer meg hjem til barnet mitt etter å allerede ha vært borte i over en uke.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-10, 08:59   #20
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hadde nok gått helt fint, slik bortsett fra at jeg er midt i en flytteprosess og ikke hadde hatt tid til utsettelser slik akkurat de nærmeste par ukene.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.