Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Taklamper til barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 20:02   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Taklamper til barnerom

Jeg hadde satt stor pris på tips til lamper til barnerom. Tar gjerne imot gode tips til interiør forøvrig.

Vi pusser opp et helt hus, og jentungen (8) sitt rom er avlangt, men stort, og med hems. Hun skal ha madrasser og store puter på hemsen, da den ikke akkurat har takhøyde. På selve rommet skal hun ha hvite møbler (Hemnes dagseng fra Ikea, hvit Expedithylle med røde skuffer, hjerteteppe fra Sprell, hvitt skrivebord (tips ønskes!) og hvite skap. Rommet skal etter hennes ønske gå i hvitt og rødt, hovedsaklig. Gardiner har jeg ikke tatt stilling til. Hvitt?

Hva slags lampe kan være fin å ha i taket? Det er høyt under taket.

Gutt (snart 6) har et mindre rom, og helt vanlig og kvadratisk. Han skal ha hvit køyeseng med skrivepult under. Det er alt jeg vet. Farger og ting forøvrig tar jeg gjerne imot tips om. Og hvilken lampe kan passe her? Farger, gardiner, møbler??

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.