|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Gavetips til 13-årig jente ønskesHva vil en nyslått 13-åring ønske seg, tro? Er det f.eks. en bestemt type smykker som er populære i denne aldersgruppa nå? Annet? Prisen bør ligge rundt 200 kroner.
![]() |
![]() |
#2 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til 13-årig jente ønskesHer er eg himla dårlig egentlig, men min niese på 14 fekk ganske store perleøyredobbar til jul, og ho brukar dei heile tida. Det var viktig at dei var store, dvs. litt under 1 cm i diam tippar eg. Eg ser at mange jenter i denne alderen har slike. Kan ikkje hugse kva dei kosta, men det finst sikkert juggel til den prisen, og det vil sikkert glede det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gavetips til 13-årig jente ønskesBjørn Borg Boxer - groteskt dyrt da...Bøker? Hobbysaker?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gavetips til 13-årig jente ønskesMin snart 13 åring ønsker seg (i din priskategori) store øredobber (ringer på 2-3 cm i diamerte), bøker, sminke, t-sjorter, bagger/vesker, sjerf. Og ikke minst Gavekort.
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til 13-årig jente ønskesStore øredobber. Med masse dingeldangel på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Gavetips til 13-årig jente ønskesEOS-lipbalm som man får tak i på Vita er visst et must for tenåringsjentene, ifølge datteren min er den grønne den beste:
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gavetips til 13-årig jente ønskesJeg har en snart 13 åring i hus i kategorien jåleberte
![]() |
|
|