Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gavetips til 13-årig jente ønskes

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 14:24   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gavetips til 13-årig jente ønskes

Hva vil en nyslått 13-åring ønske seg, tro? Er det f.eks. en bestemt type smykker som er populære i denne aldersgruppa nå? Annet? Prisen bør ligge rundt 200 kroner.

Gammel 30-04-10, 14:32   #2
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gavetips til 13-årig jente ønskes

Her er eg himla dårlig egentlig, men min niese på 14 fekk ganske store perleøyredobbar til jul, og ho brukar dei heile tida. Det var viktig at dei var store, dvs. litt under 1 cm i diam tippar eg. Eg ser at mange jenter i denne alderen har slike. Kan ikkje hugse kva dei kosta, men det finst sikkert juggel til den prisen, og det vil sikkert glede det også.

Vel å merke: jenter som er litt pene eller sporty i tøyet. Er dei av den meir rocka typen tippar eg dette er uaktuelt.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 14:39   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bjørn Borg Boxer - groteskt dyrt da...Bøker? Hobbysaker?
Det kommer an på hvordan trettenåringen er ja. Da jeg var 13 ønsket jeg meg hobbysaker og sånn - men flere av de jeg er tante til har ønsket seg BH etc...ergo: forskjellige verdner.

Gammel 30-04-10, 14:45   #4
Finni
Bør lage seg en tittel selv

Finni sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Min snart 13 åring ønsker seg (i din priskategori) store øredobber (ringer på 2-3 cm i diamerte), bøker, sminke, t-sjorter, bagger/vesker, sjerf. Og ikke minst Gavekort.

Gammel 30-04-10, 14:53   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En kul teskjorte, et tøft belte, undertøy.

Gammel 30-04-10, 14:57   #6
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Store øredobber. Med masse dingeldangel på.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 15:13   #7
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

EOS-lipbalm som man får tak i på Vita er visst et must for tenåringsjentene, ifølge datteren min er den grønne den beste:

Og gavekort fra iTunes slår vel aldri feil?

Gammel 30-04-10, 16:23   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Store øredobber. Med masse dingeldangel på.

Veldig mange jenter i den alderen bruker slike øredobber, ja.

Gammel 30-04-10, 16:47   #9
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg har en snart 13 åring i hus i kategorien jåleberte
Hvite el lys rosa STORE perler et et must. Også alle mulige slags smykker og armbånd. Cubus selger disse.. svart el blå neglelakk, kule skjærf,bjørn borg boxer-t-shirt med kult motiv, sminke osv...gavekort på cd osv.

Gammel 30-04-10, 17:22   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for alle tips! Det ble et halssmykke fra Glitter og litt penger ved siden av.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.